T:Jo ejszakat kicsim-puszilta meg a homlokom
En:Jo ejszakat-majd elaludtunk..
~Reggel~
Elvegeztem a reggeli rutinom,feloltoztem, megreggeliztunk es mar mentunk is a suliba..
~A suliban~
Mar a harmadik orank lesz..Emily nincs suliba ahogy Simon se..Visszont Martinust a lanyok korul ugraljak ami elegge idegesit..Most oran ulunk de szerencsere nincs itt a tanar ezert nem csinalunk semmit...Kicsengettek es kimentunk szunetre, leultem a padra Viragekhoz..Kijott Tinus is de nem jott oda hozzam mert a lanyokhoz ment..Ott ultem es neztem hogy mit csinal..Nevetgeltek..Jol ereztek magukat..Nelkulem..De persze Mac eszrevette ezt az egeszet..Odajott es leult mellem..
M:Nincs baj..Teged szeret..
En:Akkor miert nincs itt mellettem?..Vagy miert nem hiv engem is oda?..
M:Azt nem tudom..
En:En haza megyek..kicsit meg gyenge vagyok..
M:Elkiserlek..
En:Nem kell..-es elindultam ekkor eszrevettem hogy Tinus mar nincs a lanyok mellett..a folyoso vegen meglattam ot csokolozni az egyik lannyal..Nem szoltam semmit csak hazamentem..
~Otthon~
Bementem a szobamba es kitort belolem a siras..Miert teszi ezt velem?..Nem ertem..Utalom magam amiert szeretem..Akkor is szeretem..ezeken gondolkoztam es vartam hogy hazaerjenek...
~Martinus szemszoge~
Lehet rosszul esett Ninanak hogy odamentem a lanyokhoz...Az egyik megcsokolt es visszonoztam..Nem tudtam megallni..
En:Figyelj nekem baratnom van es szeretem..-es ott hagytam..De nem tudom megallni hogy ne csokoljak vissza..na de mindegy remelem Nina nem vette eszre..Visszamentem de sehol se lattam..
En:Mac..Hol van Nina?
M:Azt mondta kicsit gyenge es inkabb haza megy-ezutan unalmasan telt a nap bar az a lany meg nehanyszor megcsokolt..en nem akartam de mindig visszacsokoltam...majd hazamentunk..
~Nina szemszoge~
Vegre hazaertek en eppen teat keszitettem..Mac leult a kanapera es elkezdett nezni egy filmet..Martinus pedig ugy csinalt mintha ma semmi sem tortent volna..odjott de en kikerultem felmentem a szobamba a teammal egyutt..leultem es ekkor jott be Tinus..
T:Mi a baj?
En:Semmi... mi lenne?..
T:Lattad?-hajtotta le a fejet..
En:Igen..Es kibaszottul fajt-sirtam el magam..
T:Nem lesz tobb ilyen..En teged szeretlek..te vagy a mindenem..Kerlek bocsass meg..-es ekkor lefolyt egy konnycsepp az arcan..
En:Miert szeretlek?..megbocsajtok-megcsokolt amit visszonoztam...majd lememtunk Machez es filmet neztunk..
~Egy kis ido ugras~
Mar este van..Mindenki elvegezte az esti rutinjat(egyesevel)..Ezutan pedig elaludtunk..
Remelem tetszik a folyti❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...