T:Ne felj..itt vagyok -majd elindultunk..Par perc seta utan oda is ertunk..Levette a kendot es meglattam hogy a parkban vagyunk ami gyonyoruen ki volt villagitva..a park kozepen van egy pavilon ami szinten ki volt villagitva es rozsaszirmokkal volt diszitve odamentunk es leultunk a padra..ekkor elkezdte enekelni Tinus a Without you cimu dalukat...nagyon erzelmesen enekelte..majdnem elsirtam magam..Vege lett a dalnak..
T:Csukd be a szemed-en igy is tettem..
T:Kinyithatod-ekkor meglattam a kezeben egy szal rozsat...
T:Nina..Szeretlek..Kerlek hidd el hogy nekem nem arra kellesz..En teljesen beled szerettem..-itt sirva fakadtam...
T:Most mi a baj?..Valami rosszat mondtam?
En:Nem..De ez annyira meghato volt..
T:Nina Benson leszel a baratnom?-kerdezte mosolyogva..
En:Nem tudok nemet mondani..
T:Szoval?..
En:Igen-ekkor megcsokolt..Teljesen mas mint Mac csokja de jo ertelemben..Tinuse sokkal erzelmesebb..Tudom hogy korai hogy most Tinussal jarunk..De Mac csak azert volt velem mert Tinus szerette volna ha a baratnoje lennek..Szoval Mac nem is szeretett igazan..Ekkor egy konnycsepp folyt le az arcomon..
T:Jol vagy?-majd letorolte a konnycseppet..
En:Igen-ezutan meg beszelgettunk egy kicsit, neztuk a csillagokat..Majd hazamentunk..
~Otthon~
Keso este ertunk haza de Mac meg nem aludt hanem Tv-t nezett..rank nezett bar elegge mergesen majd tovabb nezte a filmet..elmentem zuhanyozni..Majd Tinus is ezutan pedig lefekudtunk aludni..Tinus hamar elaudt de en nem tudtam..Ezert ugydontottem lemegyek a konyhaba es iszok egy kis narancslevet..Leertem a lepcson es azt lattam hogy Mac meg mindig Tv-t nez..
M:Miert nem alszol?
En:Mert nem tudok..Es te?
M:En se tudok-majd bementem a konyhaba es ittam narancslevet..Ekkor jott be Mac en pedig elindultam vissza Tinushoz..De o magahoz huzott..
M:Tudom hogy miattam tepted meg Emilyt-mondta buszken..
En:Nem miattad hanem miattam es azert mert nem szimpi a csaj..
M:Gondolom-mosolygot..
En:Te becsaptal..es nem kell elhinned..-majd elindutam de o megint visszahuzott es megcsokolt amit nem visszonoztam..Persze ezt eszre vette ezert a nyakam kezdte puszikkal behinteni..de en elloktem magamtol..
M:Te engem szeretsz..Hozzam tartozol..Hiaba vagy Tinus baratnoje..-kiabalt..
En:Nem..Neked ott van Emily..Es en szeretem Tinus mindig is szerettem..
M:Nina..Kibaszottul szeretlek..Most mar rajottem..De Emilyt is..
En:Legy boldog Emilyvel..En is boldog leszek sot vagyok Tinussal-erre ott hagytam..Es visszamentem Tinushoz..Hallottam hogy bacsapodik az ajto...kb.1 oraval kesobb arra ebredtem hogy valaki bejott a hazba..Lementem es meglattam....
Remelem tetszik folyti❤
YOU ARE READING
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...