11.resz

218 7 0
                                    

En:Mit akarsz?-kerdeztem egy kicsit flegman
T:Van egy ajanlatom-mosolygot pimaszul..
En:Mi az?
T:Beken hagylak es nem foglak zaklatni ha..
En:Ha?
T:Ha lefekszel velem-vigyorgott..
En:Mi van?-teljesen ledobentem
T:Ugyis szerelmes vagy belem..Mind ketten jol jarunk..
En:Te most..Komolyan ezt mondtad..
T:Ugyse ez lenne neked az elso
En:1.en nem vagyok a kurvad....ne beszelj igy velem..2.en nem voltam meg ,,ugy" senkivel 3.menj keress olyan lanyt aki akarmikor lefekszik..Mint az a csajszika akit a mulkor haza vittel..Na szia-majd felalltam..De o visszahuzott es megcsokolt, nem csokoltam vissza
T:Ezzel nincs vege Nina Benson..Te meg ugyis az enyem leszel-ugy csinaltam mint aki megse hallotta es elmentem..
~Martinus szemszoge~
Nina nem ment bele..De nem baj..Azt nem tudja hogy Simon fefotozott minket amikor megcsokoltam..De amugy Nina jo csaj..Es olyan aranyos es..Martinus fejezd ezt be..Mondtam magamban..Ezutan elkuldtem Marcusnak a kepeket..Hogy szalljon le Ninarol..
~Marcus szemszoge~
Nina elment setalni en pedig felmentem a szobamba..hirtelen jelzett a telefonom..kepet kuldott Tinus, megneztem es lattam hogy csokolozik Ninaval....Egy vilag tort ossze bennem..Tudtam hogy tetszik neki sot szereti Tinust..De magam se akartam elhinni..Nagyon fajt..Tudom hogy Martinus csak kiakarja hasznalni..De en nem akarom hogy szenvedjen..Ugydonottem hogy kimegyek a furdobe..Tudom nem megoldas de muszaj volt..Megfogtam a penget es nehany vagast ejtettem a karomon..Elegge verzet..innen kepszakadas...
~Nina szemszoge~
Hazementem..Es ugydontottem hogy megkeresem Marcust gondoltam nezhetnenk filmet..Bementem a szobajaba de nem volt ott..Bekopogtam a furdobe, nem jott valasz ezert bementem...Es melattam Marcust ajultan..Egybol kitort belolem a zokogas..Odafutottam hozza..
En:Marcus miert?..Kerlek eberdj fel..-gyorsan felhivtam a mentosoket akik hamar ideertek es bevittek Marcust a korhazba...Persze en mentem vele..
~A korhazban~
Mar egy ideje itt varakozok hogy kijojjon az orvos..Vegre kijott..
En:Hogy van?
O:....
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang