20.resz

195 10 0
                                    

~A korhazba~
En:Mi tortent?.. Valami baj van?
O:Felebredt..De meg nagyon gyenge..
En:Bemehetek hozza?
O:Persze-en pedig bementem es leultem Nina melle a szekre..
En:Hogy erzed magad?
N:Mar sokkal jobban..hajtottam le a fejem
~Nina szemszoge~
A korhazban ebredtem..majd  Martinus lepett be az ajton..
T:Hogy erzed magad?
En:Mar sokkal jobban-hajtottam le a fejem de Tinus felemelte..
T:Nem a te hibad-mosolygot..
En:Tudom..De nagyon rosszul esett es fajt..bar mit vartam amikor egy kurva vagyok-sirtam el magam..
T:Ne mondj ilyet..Te nem vagy kurva..Es en itt vagyok..Itt allok melletted..En vigyazzok rad..
En:Koszonom..
T:Es varok rad amig csak kell..Mert ilyet meg senki irant nem ereztem..Nina szeretlek..-ekkor belepett az orvos..
O:Hogy erzi magat Nina kisasszony?
En:Sokkal jobban..
O:Ha ez a kedves fiu nem add vert..Akkor lehet elveszitjuk magat..O mentete meg az eletet-amikor ezt meghallottam lefagytam..Martinus mentette meg az eletem..Mac meg csak be se jott hozzam..De Tinus torodik velem..
O:Ma haza is mehet..
En:Koszonom-majd kiment az orvos az utan pedig az Tinus is..Elkeszultem majd hazamentunk..
~Otthon~
Amikor beleptunk az ajton persze hogy azt kellett latnom hogy Emily es Mac faljak egymast..
T:Khhm..-kohogott..
E,M:Ohh..Sziasztok-majd tovabb folytatak nekem pedig meg telt konnyel a szemem..es elindultam a lepcso fele..felmentunk a lepcson majd Tinus megfogta a kezem..
T:Minden rendben?-kerdezte es lattam rajta hogy aggodik ertem..
En:Igen-eroltettem magamra egy mumosolyt..
En:Csak szeretnek egyedul lenni egy kicsit..
T:Rendben..De ha szukseged van valamire en itt vagyok-majd szorosan megolelt ezutan pedig bementem a szobamba..Nem hiszem el...Macet nem is erdekli hogy mi van velem..Hogy lehet ilyen?..Teljesen masnak ismertem meg..Ezeken gondolkoztam amikor nyilt az ajot..Es ki lepett be rajta?..Nem mas volt mint...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekOnde histórias criam vida. Descubra agora