5.resz

250 9 0
                                    


En:Azt en se tudom..De mar megbantam-majd elindultam tovabb  ,,haza"..
~A Gunnarsen hazban~
Bementem a szobamba es neki lattam a hazifeladatomnak...Viraggal egyutt..Kozosen jobban megy a tanulas...Ezutan mondta Virag hogy egy kicsit elmegy setalni..
V:Kicsit elmegyunk setalni Ambarral..Nem jossz?
En:Most inkabb nem-o bolintott majd elindult...egy idej ucsorgok a szobaba amikor bejott Emma..
E:Kifested a kormom?..Kerlek..
En:Igen-mosolyogtam majd atmentunk az o szobajaba..Es elkezdtem kifesteni a kormet...majd meglattuk Marcust az ajtoba aki minket nezett es mosolygot..
En:Te mit mosolyogsz?-nevettem..
M:Olyan cukik vagytok..Mint a testverek...-mosolygot..
E,En:Tudjuk-mondtuk egyszerre..es kitort belolunk a nevetes..
M:Emma..Anyak varnak hogy elvigyenek a baratnodhoz-mondta amikor abbahagytuk a nevetest...
E:Megyek-majd megolelt engem, utana Marcust is majd elment..
M:Nina
En:Igen?-mosolyogtam..
M:Nem nezzunk meg egy filmet?
En:De...Miert ne?-majd lementunk a nappaliba es elkezdtuk nezni a filmet...
~Marcus szemszoge~
Nina nagyon szimpatikus lany..Kedves, aranyos es ezek mellett meg szep is...Lehet tetszik egy kicsit..Sot..Biztos...Neztuk a filmet amikor azt vettem eszre  hogy Nina a valamra borult es ugy alszik..Nem ebresztettem fel hagytam aludni...
~Nina szemszoge~
A film kozbe alaludtam Marcus valan...Amikor felebtedtem Mac figyelt engem...
En:Miert nezel amnyira?-mosolyogtam..
M:Semmi..Csak olyan cukin aludtal..-mosolygot...
M:Nina..Ha van valami nekem nyugodtan elmondhatod..Mint mar mondtam nekem barmit elmondhatsz....
En:Koszonom-majd megolelt...Es ekkor lepett be Martinus az ajton..Elegge mergesen nezett ram majd felement a szobajaba...En pedig szinten bementem a szobamba..Egy kicsit tanultam a holnapi dolgoztara..
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora