En:Tinus kerlek nyisd ki az ajtot..Nem ugy tortent..kerlek hallgass meg-ekkor mar zokogtam...Kinyitotta az ajtot es a szemembe nezett..
T:Nem vagyok kivancsi a magyarazatodra...felejts el-kiabalta a veget..Majd elment..En pedig lerogytam a foldre es ugy sirtam..Mac odajott es felallitott a foldrol..
M:Minden rendben lesz-majd szorosan megolelt..Olyan megnyugtato volt..Sikerult egy kicsit megnyugodnom..
En:Koszonom...-majd meg egyszer megoleltem ezutan pedig bementem a szobamba..
~Egy kis ido ugras~
Mar este van..Tinus meg nem ert haza..Elmentem zuhanyozni majd bementem a szobamba es probaltam elaludni...
~Martinus szemszoge~
Muszaj volt elmennem valahova...Az egyik haveromhoz mentem..
T:Csa hever..(haver-h)
H:Mi van Tinus?
T:El kell felejtenem mindent-mondtam konnyes szemmel...majd bementunk es leultunk a nappaliba..O pedig elovett egy uveg vodkat..ontott nekem is es maganak is...Ez pedig igy ment amig el nem fogyott az osszes..Mar rendesen szedultem..Kicsit berugtam..Elkoszontem tole majd hazamentem..
~Nina szemszoge~
Mar majdnem elaludtam amikor kicsapodott az ajtom es Martinus lepett be rajta..Aki reszeg volt..Nagyon megijedtem..Felalltam es a kozel alltam a falhoz..
T:Nina te az enyem vagy-kiabalt..majd a falnak lokott es megcsokolt..
T:Nem engedem hogy Ryan baratnoje legyel-majd az agyra dontott es felem hajolt..Majd elkezdte puszikkal behinteni a nyakam..
En:Martinus..Te reszeg vagy..Nem tudod hogy mit csinalsz...Enegedj el-sirtam el magam a vegen..
T:Nem...Te az enyem vagy-majd levette a polom es magarol is levette...Majd eroszakosan de meg is erzelmesen megcsokolt amit nem visszonoztam..ezutan a nyakam puszilgatta aminek hatasara egy sohaj hagyta el a szamat amire o csak elmosolyogta magat...Ezutan kezeit levezette a nadragomhoz amit le is vett...En ekkor mar zokogtam...De ot nem erdekelte..Ugylatom visszatert a regi Martinus..
En:Kerlek hagyj-de ugy tett mintha meg se hallotta volna...ujra ajkaimnak eset kozben pedig a labam simogatta amitol kirazott a hideg..ezt kovetoen a melltartom kapcsaval kezdett el babralni.....
Remelem tetszik a folyti❤
KAMU SEDANG MEMBACA
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomansaMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...