22.resz

172 7 0
                                    

Odamentem Marcusekhoz es jol megmondtam neki a magamet..bar egy ,,kicsit" reszeg voltam..
En:Chh..Meg azt mondjak te vagy a jo fiu hat tud meg hogy szazszor rosszabb vagy Martinusnal-kiabaltam
Em:Ne beszelj igy Marcussal-kiabalt o is..
En:Miert?..Ugy beszelek vele ahogy akarok
Em:Azt csak hiszed..
En:Na gyere ha ilyen kemeny csaj vagy-ekkor elindult felem de en belekaptam a hajaba es a foldhoz vagtam (😂😂😂~iro)..Ekkor kapni akart hajamba de nem tudod pofon vagtam es a foldon pofozgattam tovabb..Martinus szedett le a csajrol hogy ne verjem tovabb(very funny😂~iro)
En:Tinus..Engedj hadd tepjem meg azt a libat..
T:Mar eleget kapott..
En:De..-ekkor felkapott az olebe..
T:Semmi de..Eleg volt mara a bulibol-felvitt a szobajaba..Majd letett az agyra es levette a cipom..
En:Tudod te nagyon kedves fiu vagy..Egyatalan nem vagy rossz..Hazugsag..Mac a rossz es nem te-mondtam nevetve..
T:Jo de most pihenj egy kicsit..
En:Mindig is teged szeretelek jobban..Te vagy az a fiu akit szeretek es nem Mac-ezutan csak annyira emlekszek hogy Tinus megcsokolt..
~Reggel~
Tinus mellett..Ebredtem es nagyon fajt a fejem..Remelem nem tettem semmi hulyeseget..
En:Tinus ebredj..-simogattam az arcat..
T:Mi a baj?
En:Nagyon faj a fejem..
T:Hozok gyogyszert-majd elment es kb.1 perc mulva mar jott is vissza a gyogyszerrel es egy pohar vizzel..
En:Tinus..A csok utan nem emlekszek semmire..Ugye mi nem-itt kozbeszolt
T:Nem..A csok utan mind ketten elaludtunk..En nem tudnam megtenni..
En:Tudom..
T:Ja..Van egy meglepim..18:00-ra legyel kesz-mosolygot..
En:Okes-mosolyogtam en is..Ezutan megreggeliztunk Tinus pedig elment..Azt mondta elokesziti a meglepit..Nagyon kivancsi voltam..
~Egy kis ido ugras~
Mar feloltoztem...Megcsinaltam a hajam es sminkkeltem mire mar 17:55-volt  ezert lementem a nappaliba ahol mar Tinus vart..Bekototte a szemem egy kendovel..
T:Most mar mehetunk..
En:De igy elfogok esni-nevettem
T:Ne felj..itt vagyok -majd elindultunk..Par perc seta utan oda is ertunk..Levette a kendot es meglattam hogy...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekWhere stories live. Discover now