K:Kerlek..legyszives..Legyszi..Kerlek szepen-majd bevetette a szomoru nezest..
En:Na jo-nem tudtam neki nemet mondani..Tudom hogy MMer..
En:Koszi-majd megolelt utana tovabb neztuk a filmet..Ezutan lehuhanyoztam majd utana Kitti is ezutan pedig elaludtunk..
~2 nappal kesobb~
Ma lesz a koncert..Egesznap csak arra tudtam gondolni milyen lesz ujra latni Tinust..Emlekszik meg ram vagy mar el is felejtett?..Marcust is jo lesz latni..Mar nagyon hianyzik..De felek ujra talalkozni Tinussal..
K:Minden rendben lesz-mosolygot
En:Furcsa lesz ujra latni Martinust..Lehet mar elfelejtett..
K:Azt nem lehet tudni..
~Egy kis ido ugras~
Nemsokara kezodik a koncert ezert elkezdtunk keszulodni..Mire keszen lettunk mar indulni kellett a koncertre..kulcsra zartuk az ajtot es elindultunk...
~Martinus szemszoge~
Mar Magyarorszagon vagyunk..mar nagyon varom hogy ujra lathassam Ninat..Most van a proba..Mar nemsokara kezdodik a koncert remelem Nina meg fog bocsajtani....
~Nina szemszoge~
Odaerunk a helyszinre..Hat persze hogy Kitti az elso sorba vett jegyet..Igy meg kozelebb leszek Tinushoz..Megkezdodott a visszaszamlalas majd megjelentek a szinpadon...Tinus vegig nezett a kozonseget majd megakadt rajtam a tekintete.. az egesz dal alatt engem nezett es ez igy ment dalrol dalra..Majd jott a First kiss..
T:Most szamomra egy nagyon fontos lany fog feljonni a szinpadra..O ismeri a valodi enem..Mellette onmagam lehetek..De egy felreertes miatt elveszitettem..Pedig mindennel jobban szeretem...Ez a lany nem mas mint Nina Benson..-belolem kitort a siras..felmentem a szinpadra majd leultem a szekre..
M:Akkor most jojjon a First kiss..-elindult a zene..Tinus melyen a szemembe nezett es ugy enekelt...Majd atolelt es ereztem hogy a valam kezd nedves lenni mivel Tinus sirt...Vege lett a dalnak es...
T:Az egesz egy nagy felreertes volt..Semmi se tortent Asleyvel...En teged szeretlek..Es ezert nekem senki mas nem kell..Ne hidd azt hogy ,,arra" kellesz mert nem..Te vagy a mindenem..Es nem akarlak elvesziteni..Melletted ismertem meg a szerelmet..kerlek bocsass meg..Szeretlek..Nagyon szeretlek..-en erre csak magamhoz huztam es megcsokoltam..
T:Akkor megbocsajtasz?-bolintottam majd ujra Tinus megcsokolt...
T:Szeretlek
En:En is szeretlek-majd adott egy utolso csokot ezutan pedig lementem a szinpadrol es folytatodott a koncert...
Remelem tetszik a folyti❤
ESTÁS LEYENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...