4.resz

258 8 0
                                    

T:Most eleg lesz ennyi-majd adott egy utolso csokot majd kimenet...Miert pont en?..Miert csinalja ezt?...O tenyleg egy fuckboy...ezek a gondolatok jartak a fejembe majd nehezen de elaludtam..
~Reggel~
Semmi kedvem nem volt iskolaba mennem mivel Martinus mellett kell ulnom...Elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem majd lementem reggelizni, meg csak Marcus volt ott..
M:Jo reggelt-mosolygot..
En:Jo reggelt-eroltettem magamra egy mumosolyt..majd elvettem egy poharat es ontottem magamnak narancslevet..
M:Mi a baj Nina?-ekkor ereztem hogy egy konnycsepp folyt le az arcomon amit Mac letorolt...
M:Nekem elmondtatod..Mindent elmondhatsz bar tudom hogy Tinus az oka..De ne aggodj..Megvedelek vagyis minden tolem telhetott megteszek..-mosolygot majd megolelt..olyan jol esett az olelese..Megnyugtato volt...elvaltunk egymastol es ekkor jottek le a tobbiek...Megreggeliztunk majd elindultunk a suliba..
~A suliban~
Itt is ugyanolyan a suli mint nalunk..minden oran  doga..Nehany lany eleg furcsan nezett ram de nem tudom miert...Most eppen szunet van es megyek a terem fele mikor valak meglokott igy majdnem elestem de Tinus megfogott..
T:Nyugi..Itt vagyok-nevetett
En:Ko..Koszonom-abban a gyonyoru szemeiben elvesztem..Ohh es az a cuki mosoly..Nem Nina nem szerethetsz bele o csak kihasznalna...
T:Min gondolkozol annyira?
En:Se..Semmin-majd bementunk a terembe..
~Egy kis ido ugras~
Mar haza vagyis a Gunnarsen haz fele megyek amikor meghallottam egy ismeros hangot..
T:Nina..Varj meg-kiabalt utanam
En:Igen?
T:Sajnalom a tegnapit de en ilyen vagyok..
En:Azt eszre vettem...-mondtam flegman
T:Most miert flegmaskoddol?-kerdezte egy kicsit hangosabban..
En:Meg kerdezed-kiabaltam..
T:Nina..Mondtam hogy velem nem beszelhetsz igy-kiabalt..
En:Errol beszeltem az egyik percben kedves vagy a masikban bunko-erre kozelebb huzott magahoz...es megcsokolt nem tudom miert de visszacsokoltam..
T:Tudom hogy tetszek neked-mondta buszken
En:Nem..Mert te egy szemet vagy..Meg akkor se venned eszre ha valaki igazan szeret teged ha a szemedbe megmondana -ekkor lefolyt egy konycsepp az arcomon..
T:Hat...Ha nem tetszem..Akkor miert csokoltal vissza?
En:Azt en se tudom..De mar megbantam-majd elindultam tovabb  ,,haza"...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant