18.resz

194 10 4
                                    

Ez a csok tele volt erzelemmel...Amikor elvaltunk lefekudtunk aludni es par percen belul el is aludtunk..
~Reggel~
Gyorsan elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem , megreggeliztunk majd elindultunk a suliba..Allitolag ma lesz egy uj osztalytarsunk...
~A suliba~
Ofi:Jo reggelt gyerekek..Lesz egy uj osztalytarsatok..Mar itt is van-es ekkor belepett az ajton egy gyonyoru lany..
Ofi:Kerlek mutatkoz be nekunk..-mosolygot a lanyra..
?Sziasztok Emily Adams vagyok..16 eves most koltoztunk ide a csaladommal..Szeretek tancolni ea focizni..-szoval Emilynek hivjak a csajt..
Ofi:Ulj le oda-mutatott a Marcus mellett levo padra..Mac eleg jol vegig nezett a lanyon..Ami nagyon zavart..
~Egy kis ido ugras~
Most eppen tesi ora van..Marcuseket figyeljuk ahogyan fociznak..Egy kis idore elbambultam es Marcus sehol sem volt...Bementem az oltozobe hiszen az is lehet rosszul lett..Bementem es meglattam Marcust es Emilyt akik faltak egymast..
En:Ma..Marcus-sirtam el magam..
M:Nina..-majd elfutottam..De Marcus visszahuzott a karomnal fogva..
M:Sajnalom..De szeretem Emilyt van benne valami kulonleges..Beleszerettem...-amikor ezt meghallottam osszetort a szivem..
En:Ertem..Szoval csak egy uj lanynak kellett jonnie hogy engem elfelejtes..Tegnap meg szerettel ma meg egy masik lannyal faljatok egymast-kiabaltam..
M:Sajnalom..De ez van..Szeretem Emilyt
En:Utallak Marcus Gunnarsen-majd sirva elfutottam...,,hazaig" meg se alltam..Bezarkoztam a furdobe es megfogtam egy penget majd megejtettem az elso vagast a karomon..Majd a masodikat..Nagyon verzett a kezem..ezutan megejtettem a kovetkezo vagast de innentol kepszakadas...
~Martinus szemszoge~
Azt vettem eszre hogy Nina siva elrohan..Mac pedig az uj csajjal Emilyvel jon ki kezen fogva az oltozobol...Egybol tudtam mi tortent..Nem ertem hogy tehette ezt Marcus amikor elvileg szereti Ninat most meg mar az uj csajjal enyeleg..Ezert meg elbeszelgettek vele de most Nina a legfontosabb..Utana futottam de mar sehol se volt..Bizotos otthon van..Odaertem es bekopogtam Nina ajtajan de semmi valasz bementem de nem volt ott..Egybol a legrosszabbra gondoltam..Bementem a furdobe es meglattam Ninat aki el volt ajulja..Gyorsan kihivtam a mentosoket..Majd leultem melle a foldre...
En:Nina..Kerlek ebredj fel..Ne tedd ezt..-semmi..
En:A fenebe is szeretlek ...Kelj fel-nem ebredt fel..megerkeztek a mentosok es bevittek a korhazba..
~A korhazba~
Mar egy ideje bent van Nina mellett az orvos..Ugy tudom hogy sok vert veszitett..Remelem semmi baja nem lesz, azt nem tudnam elviselni...Vegre kijott az orvos..
Remelem tetszik a folyti ❤

utalom_magam_amiert_szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora