En:Koszonom-majd megoleltem, igen most en oleltem meg szuksegem volt az olelesere...
M:Nincs mit megkoszonni..-mosolygot..majd bementunk a terembe..
~Egy kis ido ugras~
Vege lett a sulinak es ,,haza"mentem..Bementem a szobamba es pihentem egy kicsit..Nyugodtan tudtam pihenni mert senki se volt otthon...Vagyis csak egy ideig mert jott Tinus...Aki bejott a szobamba..
En:Ne gyere kozelebb-de meg se hallotta..Odajott es ledontott az agyra...Majd szo nelkul az ajakimnak esett..amikor megunta a nyakam kezdte puszikkal behinteni..
En:Martinus..Kerlek ne-ekkor mar sirtam...
T:Nyugi jo lesz...-majd ujra megcsokolt...Egy hirtelen mozdulattal levette a polom es a mellkasom kezdte puszilgatni...magarol is levette polot en pedig hiabba lokdostem, ellenkeztem semmi hatasa nem volt..Kigombolta a nadragom es elkezdte lehuzni rolam de ekkor meghallotuk Mac hangjat..
M:Sziasztok..megerkeztem
T:Majd folytatjuk-es kiment..Gyorsan visszahuztam a nadragom, felvettem a polom..es ekkor lepet be Marcus az ajton..
M:Szia
En:Szia-eroltetem magamra egy mumosolyt..
M:Mi tortent?
En:Semmi-mosolyogtam
M:Biztos?-majd kozlebb jott..
En:Igen..Nincs semmi baj..De koszonom hogy aggodsz ertem..
M:De ha van valami nekem elmondhatod..Segithetek valamiben?-mosolygot
En:Egy oleles most jol essne-mosolyogtam en is o pedig szorosan megolet..
M:Kicsit unatkozok..Nem megyunk el moziba?
En:De..Miert ne?-mosolyogtam
M:Okes..Lent megvarlak-majd lement...Ezutan bedobaltam egy kisebb taskaba ami kellhet es lementem...Majd elindultunk..
~A moziba~
Bementunk es elkezdtuk nezni a filmet..Azt vettem eszre hogy egyszerre nyultunk a popcornert es osszeert a kezunk..Egymasra neztunk es gyorsan elhuztuk a kezunk en meg teljesen elpirultam..Vege lett a filmnek es elindultunk haza..Nagyon jol ereztem magam..Teljesen elfelejtettem Tinust es azt amit tenni akart velem..Odaertunk a haz ele..Beakartam menni de Marcus megfogta a csuklom...
M:Nina..Szeretnek neked mondani valamit..
En:Mondd csak..
M:Nagyon kedvellek..Tetszel nekem-mondta ful vorosen..nem tudtam mit mondani..Elkezdett kozeledni es megcsokolt..Nem tudtam magam fekezni, visszacsokoltam..Amikor elvaltunk befutottam a hazba, felmentem a szobamba es bezarkoztam..
Remelem tetszik a folyti❤
YOU ARE READING
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...