M:Nina Benson lennel a baratnom?-kerdezte felenken..En meg lefagytam..Szeretem Marcust es szeretnek boldog lenni..Tinus egy fuckboy..De Mac mas..
En:En..En szivesen lennek a baratnod-mosolyogtam..
M:Komolyan?..-en csak bolintottam ekkor szorosan megolelt..
M:El sem tudod hinni hogy most ezzel mennyire boldogga tettel..Szeretlek
En:En is..
M:Megyek csinalok egy kis popcornt-adott egy arcra puszit majd kiment a konyhaba..Ekkor erkezett meg Tinus..
T:Ohhh..Szia Nina-villantott egy perverz mosolyt..
En:Hogy tehetted?..Miattad Mac korhazba kerult..-kiabaltam..De o csak elkezdett kozeldni felem..
En:Ne merj megcsokolni..-kiabaltam..
T:Mondtam mar neked hogy ne kiabalj velem-kiabalt o is es megakart utni..De ekkor jott Mac..
M:Martinus hagyd beken-kiabalt ra..
T:Mi kozod bele-flegmazott
M:Nagyon is sok kozom van hozza..Mert Nina mar az en baratnom..
T:Ez igaz?
En:I..Igen-nem szolt semmit csak duhosen felment a szobajaba..
M:Nina..Nem szeretnem ha ma egyedul aludnal..Tinus nagyon duhos..Es felek hogy bantana teged..Aludj az en szobamba...De nyugi en nem olyan vagyok mint Martinus..Csak alszunk..
En:Tudom..Es rendben alszok veled...-felmentem es lezuhanyoztam..ezutan Mac is majd elaludtunk...
~Reggel~
Elvegeztem a reggeli rutinom..feloltoztem, megreggeliztunk ezutan pedig elindultunk suliba……
~A suliba~
Marcussal kezen fogva mentunk a folyosan vegig..mindenki nagyon bamult minket..De nem foglalkoztunk vele..Bementunk a terembe Mac leult a helyere en pedig Tinus melle..Az elso ora osztalyfonoki volt..
Ofi:Jo reggelt gyerekek...-majd elkezdodott az ora..unalmasan telt..Csak beszelgettunk..
~Martinus szemszoge~
Nina most egyutt van Marcussal de tudom hogy engem szeret vagy engem is..na de mindegy majd meglassuk hogy kit szeret jobban..Az osztalyban van egy lany aki regota szeretne a baratnom lenni..Osszejovok vele..De csak azert hogy Ninat feltekennye tegyem..
~Nina szemszoge~
Vege lett az oranak majd kimentunk szunetre..Martinus odament az osztaly egyik ribijehez..Amyhez..Tisztan hallottam mirol beszelnek..
T:Szia Amy..(Amy=Am)
Am:Halika..
T:Meg mindig akarsz a baratnom lenni?
Am:Hat persze hogy igen...
T:Ok..Akkor most mar a csajom vagy-majd megcsokolta..Elegge rosszul esett de nem torodtem vele..
Remelem tetszik a kovi resz❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
utalom_magam_amiert_szeretlek
RomanceMinden egy varatlan utazasal kezdodik a cserediak program miatt... Talalkozas...rajonni arra hogy egy fuckboy..szerelembe eses..csalodas..fajdalom...penge...,,a legjobb baratom a nutella"....de lesznek jo dolgok is..Uj baratok akik mindig melletem a...