29.resz

133 6 0
                                    

~Egy kis ido ugras~
Mar este van..Mindenki elvegezte az esti rutinjat(egyesevel)..Ezutan pedig elaludtunk..
~3 nappal kesobb~
Ebben a 3 napban minden maradt ugy ahogy volt..Marcus nagyon jo baratom..A lanyok meg mindig korul ugraljak Martinust ami latom rajta hogy tetszik neki...Simon nem hagy beken..Tobbszor is megprobalta ,,azt" de szerencserere Tinusek mindig megvedtek na de vissza a jelenbe..Nem mentem iskolaba mivel megakarom lepni Tinust..ugydontottem hogy fozok neki..es kettesben vacsorazunk majd romantikusan..Most itt varom hogy hazajojjon mert mar vege az orainak..
~Martinus szemszoge~
Az a lany akit kiderult hogy Asleynek hivnak meg mindig ram van akaszkodva..De bevallom ez tetszik de en akkor is Ninat szeretem..Vege lett a sulinak de Asley azt mondta segitset mar neki a hazifeladatott megcsinalni..Ezert elmentunk naluk..Felmentunk a szobajaba es elkeztdtuk csinalni a hazit mire vegeztunk vele mar este volt..
~Nina szemszoge~
Marcus hazajott de Tinus sehol..Mar este van de meg most se ert haza...
En:Hol van Tinus?-kerdezem Mactol..
M:Az egyik osztalytarsunknak segit a haziban..
En:Ne hazudj..
M:Asleynek segit de biztos mindjart hazaer..-ekkor felhivtam de nem vette fel..Elegem van..Tudom hogy megcsal..Felmentem a szobamba es osszzepakoltam a dolgaim majd bementem Viraghoz...
En:Szia
V:Szia
En:Ugydontottem hazamegyek ezt mar nem birom tovabb..De neked maradnod kell..-ekkor szorosan atolelt..
V:Nagyon fogsz hianyozni..-sirta el magat
En:Te is nekem..-ekkor mar en is sirtam..
V:Mikor indulsz?
En:Kb. 10 perc mulva..Mar megvettem a jegyem..
~Egy kis ido ugras~
Mar indulok itt van a taxi..Most koszonok el Viragektol..Meg Ambar is ide jott..
V:Nagyon fogsz hianyozni..Majd hivlak de majd te is hivj..
En:Rendben-majd szorosan megoleltuk egymast..
A:Meg alig toltottunk egyutt egy kis idot..Nagyon jo baratnom vagy..Es nagyon fogsz hianyozni-majd o is megolelt..
En:Gyere ide Marcus-majd szorosan megolelt..
M:Nagyon de nagyon fogsz hianyozni..Remelem meg latjuk egymast..-suttogta a fulembe majd beultam a taxiba..es elindultam hazafele..
~Marcus szemszoge~
Ahogy tavolodott a taxi ugy telt meg a szemem egyre es egyre jobban konnyekkel a szemem..Meg most sem felejtettem el teljesen..Nem kozombos szamomra..Bementunk a hazba..lezuhanyoztam majd nehezen elaludtam..
~Martinus szemszoge~
Mar eppen haza akartam menni amikor Asley visszahuzott es az agyra lokott..
En:Asley..Ne..
As:Tudom hogy akarod-majd rault a derekamra majd vegig simitotta ujait a hasamon..Amitol akaratom ellenere egy sohaj hagyta el a szam..majd az ajkaminak esett..
As:Te egy fuckboy vagy es az is maradsz..
En:Nem-loktem el magamtol..
En:Megvaltoztam es en szeretem Ninat..o a mindenem..
As:Akkor menj..mar nem vagy az a srac mint regen..
En:Tudom..Es ezt Ninanak koszonhetem..Mellette ismertem meg azt hogy mi az a szererlem..Na szia-majd elindultam haza...
Remelem tetszik a folyti❤

utalom_magam_amiert_szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora