Znovu doma. Kdyby se vlk uměl usmívat, on by se zrovna teď usmíval. Chyběly mu tyto stromy, příroda, ale hlavně jeho smečka. I když se těšil na všechny doma, rozhodl se projít lesem. Když přijde o hodinu později, nic se nestane. Opustil okraj jejich teritoria a zamířil hlouběji do lesa.
Zavětří neznámý pach. Byl to vlk, ale ne z jeho smečky. Přikrčil se a mířil ke břehu jezera, kde stál vlk a pil. Naklonil hlavu na stranu a překvapeně si ho prohlížel. Ne, tenhle určitě není z naší smečky, ani z žádné z okolí. Vlk před ním zvedl hlavu a ozvalo se tiché zavrčení.
Pomalu se otočil a vycenil zuby. Byla to vlčice, menšího vzrůstu, ale ani když viděla jeho výšku necouvla ani o krok. Zhluboka se nadechl, ten pach v něm probouzel jeho zvířecí pocity. Chtěl se bít, zabíjet a šílel zároveň. Přikrčil se a odhalil tesáky. Přesto že to byla vlčice, neměla tu co pohledávat.
Vykročí k ní a když udělá to samé nezaváhá ani na okamžik. Jeho vlk souhlasně zavrčí a oba zaútočí. Skočí po ní, ale ona hbitě uskočí stranou a on tlapami dopadne do vody. Otočí se a znovu se chystá k útoku. K jeho překvapení se posadí a olízne si srst. To je všechno co umíš? Ozve se mu v hlavě. To už nevydrží, nikdo ho urážet nebude a už vůbec ne nějaká vlčice!
Jak o pár minut a několik škrábanců později zjistil, byla chyba nechat se ovládnout vztekem. Ležel na zemi a vrčel. Její tesáky se dotýkaly jeho hrdla.
A najednou byla pryč. Vstal a oklepal se, prohlédl rány, které nebyly hluboké. Co to mělo být? Zeptal se jeho vlk nechápavě. Nevím, byla divná, odfrkl si a napil vody. Rozhodl se, že bude lepší jít domů, ale i tak šel pomalu a užíval si známá místa.
Na lavici před domem našel oblečení. Někdo asi věděl, že se vrací. Oblékl se a zamířil do domu. Vycítí přítomnost většiny členů ve společenské místnosti a tak tam zamíří.
Otec ho obejme a s úsměvem přivítá, „Vítej doma, Grenseløsi!" pevně ho stiskne. Co to s ním je? I jeho vlk si toho všiml. „Otče, rád tě zase vidím." „Doufám, že všechno proběhlo bez komplikací a měl jsi příjemnou cestu?" zamračí se a při vzpomínce na vlka v lese stiskne čelisti. „Všechno dopadlo tak, jak jsi chtěl, ale při cestě zpět jsem v lese narazil na cizího vlka," nemůže otci říct, že to byla vlčice a že ho porazila, tak řekl že toho vlka zahnal.
Otec ho vyslechl a pak si zamyšleně promnul vousy protkané stříbrem. „Zajímavé," řekl nakonec a zvedl k němu pohled, „dnes jsem už podobný příběh slyšel, ale měl jiný konec," nadechne se aby se zeptal od koho, ale otec sklouzne pohledem za něj a pokyne. Slyší otevření a zavření dveří a pak tiché našlapování vlčích tlap.
Nepatrně pootočí hlavu, vedle něho se zastaví bílá vlčice a pootočí k němu hlavu. Z hrdla se jí vydere zavrčení a odhalí zuby. Pak se podívá na otce a dojde k němu. Ten si sundá plášť a roztáhne ho tak, že mu zastíní výhled na vlčici, která se přemění. „Tohle je Månen, přišla pár dní po tvém odchodu." Uslyší jemné zakňučení a uchechtne se. Jak malé štěně. Jen ty kňučí u přeměny a ne dlouho. „Poprvé se přeměnila až tady," svraští obočí. To není možné, proletělo mu hlavou. Za horním okrajem se objeví vlasy v barvě srsti vlka. Oblékne si kabát a neunikne mu její drobná postava. Otočí se a probodne ho rozzlobeným pohledem.
Měla ty nejkrásnější oči co kdy viděl. Měly barvu tmavé čokolády a leskl se v nich vztek. Bílé vlasy spadaly v dlouhých pramenech na hruď a záda a růžové rty byly stisklé k sobě.
ČTEŠ
Sjelevenn
WerewolfTouha po poznání vlastní identity mě dovedla do Norska, kde ve svých sedmadvaceti letech poznávám, že nejsem šílená, ale jiná. Dokonale jiná. Objevuji nový svět se spoustou nových možností a lidí, ale ne všichni můj příchod berou jako náhodu. Dokáži...