10

1K 39 1
                                    

Eerst wil ik graag iedereen bedanken die mijn verhaal leest, heel erg bedankt! Bedankt voor de votes, vooral doorblijven doen ;D en heel erg bedankt voor de reacties! Ik doe mijn best zo snel mogelijk een nieuw deel te publiceren.

We zaten met zijn alle aan de eettafel. Natasha begon al een klein beetje een buikje te krijgen van de zwangerschap. Wat een lelijk kind zal daar uit komen. Iew een mengelmoes van Natasha en Berto. Niet aandenken straks bederfd de gedachte mijn eetlust.

"Noa ik heb iets leuks bedacht!" Zei Jeremy

"nou?"

"wat vindt je ervan om bruidsmeisje te zijn op onze bruiloft"

Natasha spuugde haat soep uit. Die hoort het dus ook voor het eerst. Ik voelde me enorm schuldig tegenover Jeremy. Ik bruidsmeisje bij een trouwerij van een bitch die het alleen voor het geld doet en Jeremy... Ik wilde niet. Dit kon ik echt niet maken. Robins woorden gingen door mijn hoofd. We gaan de bruiloft stoppen. Ik zuchtte opgelucht in mijn gedachte.

"ja leuk"

Natasha vond het totaal niet leuk. Ze keek superchagrijnig. Ik glimlachte naar haar in de hoop op vrede maar erg vriendelijk keek ze niet.

"en ik heb nog een verassing"

Jeremy straalde en lachte naar Natasha.

"de bruiloft zal plaats vinden op Kreta!"

Kreta? Gingen we naar Kreta? Super cool!

"we vertrekken morgen"

Morgen al? Dat is snel. Het maakte niet uit, niemand voor wie ik hier zou willen blijven. Natasha en Robin leken ook heel enthousiast. Met Robin in Kreta...wauw..dit gaat de beste vakantie ooit worden.

Na het eten belde ik mijn ouders.

"hey mam, je raadt nooit waar de bruiloft is!"

"vertel"

"Kreta! We gaan naar Kreta!"

"nee!"

"ja! En morgen vertrekken we!"

"wat gaaf!"

"ik weet het"

Robin kwam mijn kamer binnen en vroeg wie ik belde.

"mijn ouders"

"Noa wie is dat? Is dat een jongen?" Vroeg mijn moeder uitdagend.

"ja.."

"oeh hoe heet hij?"

"Robin"

Ik keek achter me naar Robin en lachte. Hij luisterde stilletjes mee"

"oeh is dat je vriendje"

"misschien"

Ik begon te lachen en Robin kuste mijn nek en pakte mijn telefoon uit mijn handen.

"hey geef terug"

"hallo mevrouw maar Noa moet even ophangen, daaag"

Hij drukte mijn moeder weg. Daar zal ik nog wel heel veel vragen over krijgen van mijn moeder. Robin duwde me op zich en streelde mijn rug en gleed iets naar beneden. Ik zoende hem en hij mij. We draaide om zodat nu hij op mij lag. Hij kusde me steeds wat wilder en zijn handen gingen overal over mijn lichaam heen. Ik draaide om en ging bovenop hem zitten kusde zijn nek en fluisterde

"ik moet mijn koffers snel pakken schat"

Ik stond op en liep mijn kast in. Robin gaf me een klap op mijn kont, lachte en liep de kamer uit. Ik pakte wat jurkjes en deed ze in mijn koffer, make-up, krul en stijltang en nog wat andere spullen. Ik deed mijn koffer dicht en liep naar Robins kamer. Robin was al klaar met inpakken en was in de badkamer zijn tanden aan het poetsen. Ik trok mijn kleding uit en in bh en onderbroek ging ik in zijn bed liggen. Robin liep de badkamer uit en zag me liggen.

"ja ik slaap vannacht bij jou"

Ook Robin trok zijn kleding uit en kwam bij me in bed liggen. Hij was heerlijk warm. We vielen in slaap.

Tuuttuutuut. Stilte. Robin rekte zich uit. Ik kroop nog wat tegen hem aan.

"goeiemorgen liefje" zei ik

"goeiemorgen sexyness"

Zijn hand lag op mijn heup. Ik vond het wel fijn. We lagen zo een kwartier ofzo toen ik besefte dat ik helemaal niet zo lang meer had. Ik sloot me alleen op in de badkamer en nam nog snel een douche. Na een uur was ik helemaal aangekleed. We stapte de auto in en reden naar schiphol. Natasha ratelde de hele rit door, verschrikkelijk irritant! Gelukkig had ik mijn oortjes bij me. Ik deed ze in en negeerde de rest van de wereld. Zelfs Robin maar die vermaakte zich prima met alleen naar me te kijken. De rit duurde best lang. Maar eindelijk kwam schiphol in beeld. Tientallen vliegtuigen stonden op de baan. Het was een grote chaos op schiphol. Honderden mensen liepen door elkaar heen. Allemaal een andere taal. Jeremy wist precies waar we moesten zijn, braafjes liep ik hem achterna. Na een hele wandeling door schiphol stonden we te wachten in een kamertje voordat we het vliegtuig in konden.

"ooit eerder gevlogen?" Vroeg Jeremy mij.

"nee"

"haha, indrukwekkend he"

Ik knikte, ik was om de een of andere rede heel moe... Eindelijk konden we het vliegtuig in. Ik plofte op mijn stoel en was blij dat ik eindelijk zat. Jeremy zat naast me en Natasha en Robin achter ons. Het vliegtuig begon te rijden, ik nam een kauwgumpje en we stegen op.

"spannend?" Jeremy lachte.

Ik keek door het raampje hoe we opstegen, hoe hoger we gingen hoe meer mijn oren pijn gingen doen. Om de een of andere rede had ik geen last van mijn hoogtevrees en gelukkig maar. Jeremy pakte zijn ipad en keek op netflix.

"film?"

"ja"

Hij scrolde er wat door heen en we kozen een film uit. We keken in stilte. Nadat de film was afgelopen viel ik in slaap. Jeremy deed nog wat op zijn ipad maar ik zag niet meer wat.

"Noa we dalen"

Jeremy tikte me aan en ik werd langzaam wakker. Ik maakte mijn riem weer vast en mijn oren begonnen weer pijn te doen. Ik keek uit het raam..wauw. Een hemelsblauwe zee en mooie stranden. Verder het land in waren zandachtige bergen ofzoiets met groene boompjes.

"zowat alle bomen op Kreta zijn olijfbomen" zei Jeremy.

Kennelijk zag hij hoe en waarnaar ik keek. We daalde en daalde. Een klein vliegveld kwam in beeld. Er was maar 1 baan die aan de rand van de zee zich bevond. Noa we gaan veilig landen, zei ik tegen mezelf om me gerust te stellen. Het vliegtuig raakte de grond en we begonnen snel te remmen. Toen stonden we stil. Iedereen deed zijn riemen los en pakte zijn tassen. We stonden te wachten om het vliegtuig uit te gaan. Een voor een liepen mensen het trappetje af. Ja een trappetje, geen koker waar je door heen loopt zoals op Schiphol. Toen was ik aan de beurt. Ik stapte naar buiten en een golf van warme lucht omhelsde me.

"hallo Kreta!"

hij en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu