11

1K 37 2
                                    

We reden een tijdje naar Jeremy's villa. Hij is hier al vaker geweest vertelde hij. Hier leerde hij ook Natasha kennen. Ik keek mijn ogen uit. Bergen, mensen, de zee.. Het was heerlijk warm. Na een tijdje kwamen we dan eindelijk aan. Het was een grote witte villa met een bruin dak, er stond een zwembad met wat ligstoelen. Dit gaat een geweldige vakantie worden. We stapten de auto uit en liepen richting de deur. Er sprong een salamander of hagedis achtig iets van het hekje toen Jeremy die open deed. Hij deed de deur open en een enorme woonkamer verscheen. Er stond een lange witte bank met een groot kleurig schilderij erachter. Er stonden grote lange schuiframen die naar de tuin leidde. Als je rechtdoor liep was er een trap naar boven. We liepen naar binnen en keken nog wat rond. Toen ik verder de kamer in liep ontdekte ik om het hoekje een keuken met een tafel. Ik liep samen met Robin de trap op. Er was een gang met een aantal deuren naar links en rechts. Slaapkamers?

"ben jij hier wel eens geweest?" Vroeg ik Robin.

"ja, 1 keer met Natasha toen ontmoetten we Jeremy maar ik ben nog nooit hierboven geweest"

We trokken wat deuren open. De grootste kamer besloten we aan Jeremy en Natasha te geven. Robin en ik namen kamers naast elkaar. Mijn kamer had een tweepersoonsbed, een make-uptafel, een iets kleinere inloopkast en een balkon. De badkamer moest ik delen met Robin maar zo'n ramp is dat niet. Ik liep het balkon over en keek een tijdje naar het uitzicht. De bergen, de zee..het was zo mooi hier, zo anders dan in nederland. Ik pakte mijn zonnebril en zette hem op. Ik ga lekker bruin worden deze vakantie. Ik liep naar binnen en liet de deuren open. De gordijnen wapperde dromerig door het beetje wind. Ik pakte mijn telefoon en whatsappte Julia

'nu mijn beurt om bruin te worden, ik zit op Kreta!'

Ik stopte mijn telefoon weer weg en liep naar Robin. Robin en ik hadden een handige deur tussen onze kamers zo hoefte we niet de gang op.

"mooi he" zei Robin toen ik binnen kwam lopen.

"ik ga beneden zonnen, ga je mee?"

Ik knuffelde hem vanachter. Hij pakte zijn zwembroek en ik liep weg om mijn bikini aan te trekken. Ik doorzocht mijn koffer...geen bikini. Meen je dit nou Noa? Je gaat naar een eiland en je vergeet je bikini. Ik kwam Robins kamer weer ingelopen. Hij stond in een fel oranje zwembroek, stond hem goed.

"leuke zwembroek schat"

"waar is je bikini?"

"nou..hahaha die ben ik vergeten dus ik ga maar eerst naar de winkels"

"oke ik ga mee"

Hij trok snel een shirt aan en ging zo de deur uit. Bijna elke winkel hier heeft bikini's. We waren ook wel echt op zo'n toeristen plaats.

"wat voor bikini zou jij voor me uitkiezen" vroeg ik Robin.

"deze zal je wel mooi staan"

Hij hield een rode bikini omhoog met strikjes en dingetjes, geen bandjes. Hmmm..zouden die niet naar beneden zakken ofzo?

"ik wil er een met bandjes"

"wat jij wil"

Hij zocht verder en liet toen een blauwe bikini zien met bandjes, heel simpeltjes. Hmm..iets te simpel. Toen zag ik een bikini met allemaal kleine bloemetjes en een donkerblauw broekje. Niet oudbollig maar eigenlijk wel mooi.

"wat vindt je hiervan?"

"sexy, zal je wel goed staan"

Ik betaalde en we gingen terug. Ik trok mijn bikini aan en ging op een ligstoel naaat het zwembad liggen.

"Noa kijk daar in het water"

Ik stond op en ging naast Robin bij het zwembad staan.

"het is m'n vriendin!"

Hij duwde me in mijn rug en met een plons viel ik het water in. Koud koud koud. Mijn hoofd kwam boven water en ik wreef in mijn ogen en haalde mijn natte haar uit m'n gezicht. Maar dat had niet veel nut want Robin nam een bommetje en een golf plonsde over mijn gezicht. Robin zwom naar me toe en gaf me heel veel kusjes.

"je bent zo sexy" zei hij en hij zoende me opnieuw.

Na een tijdje zoenen ging ik het zwembad uit en zoals de bedoeling ging ik zonnen. Robin keek naar me en zwom nog wat baantjes door het zwembad.

"voor mij moussaka" zei ik tegen Jeremy die het weer bestelde.

We zaten in een restaurantje wat meer de bergen in. Het was druk. Vanavond zouden er een aantal mensen grieks danzen op het pleintje. De geluidsboxen werden aangesloten en steeds meer mensen kwamen de restaurantjes in. De ober kwam terug met drankjes, een cola werd voor mijn neus geschoven. Toen begon de muziek en twee mannen en twee vrouwen begonnen te danzen. Natasha en Jeremy praatte wat over de dansers maar ik luisterde niet. Ik keek ook niet naar de dansers. Ik was in gedachte bij Robin, even van de aardbodem verdwenen. Na een tijdje kregen we ons eten voorgeschoteld. Het was heerlijk. Toen mijn eten op was en ik wat met mijn vork speelde kwam opeens een van de dansers naar me toe. Ze haalden meerdere vrouwen uit het publiek. Maar ik wilde niet dansen.. De man drong zich aan en trok me zowat van mijn stoel. Ik werd rood van schaamte. Alle meiden stonden in een kring met hun armen in elkaar gehaakt. Ik haakte mijn arm in dat van een blond meisje met een witte jurk aan, ze had een mooi, slank figuur.

"where you from?" vroeg ze me

"the Netherlands, you?"

"England"

Ik knikte, toen moesten we een tunneltje door van armen, aan het eind hielden we onze armen ook omhoog zodat de andere daar weer door heen konden. Ik werpte een blik op Robin, hij zat aandachtig naar me te kijken. Ik begon te blozen, hoe dom zal dit er wel niet uit zien in deze jurk. Ik had een blauwe jurk aan tot net over mijn knie die vanaf mijn middel wat losjes naar beneden hing. Toen mochten we eindelijk weer naar onze plek. Ik schuifte weer aan. Natasha was niet van haar stoel gehaald. Ze moesten mij weer hebben. Toen begonnen stelletjes te dansen op het plein. Jeremy liep met Natasha naar het midden en begonnen te dansen. Robin keek me aan en pakte mijn hand. Ik stond op en we begonnen te dansen. Het was heerlijk even rustig te danzen in Robins armen.

We kwamen pas rond 12 uur thuis. Ik ging gelijk naar mijn bed en binnen 5 seconde was ik in een diepe slaap.

hij en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu