We ontbeten allemaal aan de eettafel. Jeremy en Natasha hadden gister al boodschappen gedaan en heerlijke dingen meegenomen. Zo'n rijke kerel en hier geen dienstmeisje ofzoiets? Niet verwend bedoeld, ik vond het wel fijn eigenlijk eindelijk een beetje als een normaal gezin.
"dit moet je proberen" zei Jeremy en gaf me wat yochurt.
Ik hield nooit van yochurt tenzij er een kilo suiker inzit. Hij gaf me er wat honing bij en ik schepte wat in een kommetje. Ik was bang voor de smaak, straks is het heel zuur ofzoiets. Ik nam voorzichtig een hap. Het was heerlijk zoet. Dit was geen gewone yochurt. Ik keek naar Jeremy.
"griekse yochurt" knipoogde hij
Snel at ik de rest op en schepte er nog wat bij. Het was zo lekker! Na het eten ging Natasha zonnen en Jeremy belde wat rond voor de bruiloft.
"zullen we wat gaan lopen?" vroeg Robin
Ik knikte en deed mijn slippers aan. We liepen door het stadje. In elke winkel hing zo ongeveer hetzelfde soort kleding. Toen zag ik een gele jurk hangen met bloemen in een heel mooi model. Wat zou die kleur geel mooi bij mijn bruine haar staan. Ik liep de winkel in en zocht naar mijn maat.
"wat denk je?" vroeg ik aan Robin
Ik had de jurk aan getrokken en stond voor een spiegel en draaide me om.
"ik vind hem je heel leuk staan" hij gaf me een kus.
Ik liep het pashokje weer in en Robin sneakte heel sneaky bij me erin. Het was net groot genoeg.
"laat me je helpen" Zei hij met een grote grijns.
Hij begon mijn jurk uit te doen en ik hielp hem een beetje mee. Ik draaide me om en ik zoende hem. Ik pakte mijn eigen jurk en begon hem weer aan te doen en liep het pashokje uit en betaalde. De vrouw achter de kassa keek me met een vreemd gezicht aan maar ik trok me er niks van aan. Ik zal die vrouw toch nooit meer van mijn leven zien. Ik voelde dat we werden nagestaard toen we de winkel uitliepen.
We liepen verder en ik kocht nog wat jurkjes en een jumpsuit. We kwamen een bakkerijtje tegen en kochten een broodje. Overal stonden tentjes met van die kleine visjes die aan je voeten gaan knabbelen.
"zou je dat willen" vroeg Robin wijzend naar de knabbelvisjes.
Ik keek hem aan. Ik weet het niet of ik dat wel zou willen. Het idee dat er visjes aan mijn voeten knabbelen leek me een superraar idee.
"weet ik niet"
"zou het kietelen denk je?"
"denk het wel"
We liepen verder en we zagen een haven met allemaal boten. Allemaal mensen probeerde toeristen een vaart met hun boot te verkopen. De een was een piratenboot de ander had een glazenbodem en weer een ander had de nieuwste hits. Het water was prachtig blauw.
"Jeremy heeft zijn eigen boot, we kunnen vragen of we hem morgen kunnen lenen?"
Ik glimlachte.
"klinkt goed"
We liepen nog wat winkelstraatjes door en gingen weer naar de villa. Het was middag en Jeremy en Natasha wilde net vertrekken.
"gaan jullie mee naar starbeach?" vroeg Jeremy.
Hij had een zwembroek aan met daarover een shirt. Natasha droeg een bikini met een doorschijnende doek erover heen. Wat is het nut daarvan? Ze loopt nog steeds halfnaakt zo hoor ookal heb je er een doek overheen. Ik ergerde me rot, wat een slet. Ik zei dat ik me nog even ging omkleden en dan mee zal gaan. Ik trok mijn bikini aan en daarover een makkelijk groen strak jurkje tot een stukje boven de knie. Oke oke misschien wat sexy maar nog altijd beter dan Natasha. We liepen de deur uit en gingen lopend naar starbeach.
Hoe dichter we bij starbeach kwamen hoe drukker het werd. Ik zag veel meiden met alleen zo'n doorzichtige doek om zich heen. Mode of niet, het blijft sletterig. We liepen onder een boog door waar starbeach oo stond. Twee politie agenten stonden aan beide kanten. We liepen naar binnen. Links zag ik een zwembad met een neprots waar een waterval uit kwam, daar achter tussen de rotsen was een soort bubbelbad achtig bad. Daar weer achter was een dieper bad. Ik zag dat naast dat bad nog een zwembad is maar dat was niet goed te zien door de drukte. Ik zag 4 enorme glijbanen helemaal achterin staan. Voor me was de zee, een trap naar beneden ging naar het strand. Midden op het pleintje daartussen stond een podium om op te dansen, een paar meter daarnaast een plek om te dj'en. (Ja ik maak daar maar even een leuk woord van) recht was een restaurant en een winkel met bikini's en andere zwemkleding. Daarachter zat een zwembad kon ik net nog zien. Het was superdruk. We liepen de linker kant op en zochten een stoeltje uit. Natasha deed haar doek af en Jeremy zijn shirt uit. Ook Robin deed zijn shirt nu uit en sprong voorzichtig het ondiepe bad in. Ik deed toen mijn jurk onopvallend uit en ging op de rand van het bad zitten met mijn voeten in het water. Robin kwam naar me toe gezwommen en legde zijn natte hoofd op mijn benen.
"die bikini staat je echt goed"
Ik glimlachte. Hij kwam het bad uit en naast me zitten en sloeg zijn koude arm om me heen. Heerlijk aangezien het zo warm is.
"zullen we een beetje rondkijken" stelde ik voor
"is goed prinses"
Ik bloosde en pakte zijn hand. We liepen naar een soort bad naja het was een kleine strook water die om een restaurantje heen liep. Hij ging onder de bruggetjes door en er stonden onderwater krukjes bij de bar. We gingen het bad in en zwommen het rondje. Achter het restaurant was het rustig en het stukje bad was omringt met planten en bloemen. Ik begon Robin te zoenen en hij hield me vast. Ik klemde mijn benen om hem heen terwijl hij mij optilde onder water. Mijn hand gleed over zijn rug en weer onhoog door zijn haar. Toen hoorde we stemmen. We gingen weer uit elkaar en liepen door. Twee griekse jongens kwamen de hoek om en zeiden wat in het grieks tegen ons. Naja mij, ze keken vooral naar mij. Ik keek ze niet begrijpend aan en pakte Robins hand. Ze begonnen ineens te lachen. Ik snapte er niks van maar liet het maar gaan. We kwamen in de buurt van de bar. Daar gingen we het bad uit want we hadden geen geld bij ons.
"laten we Jeremy zoeken"
We liepen terug naar het ondiepe en daar was hij nog steeds. Achter de waterval zat hij met een andere vent te praten. Natasha was nergens te bekennen. Ik keek om me heen en zocht haar maar kon dr niet vinden. Wat zou ze nu weer uitvreten? Wacht..ik wil het niet eens weten.
"ik ga Natasha zoeken" zei Robin.
Hij kon haar dus ook niet vinden. Ik keek Robin na toen hij wegliep. Hij liep naar het podium en toen zag ik haar. Zoenend met een of andere behaarde griek. Gedver. Robin onderbrook ze en zei wat tegen Natasha en liep weer terug. Natasha bleef daar staan. Ik ging snel het zwembad in naar Jeremy. In het engels was hij met de andere man aan het praten. Jeremy stelde me voor en ik bleef er maar wat afwezig bij zitten. Robin kwam naar ons toe gezwommen.
"en?" fluisterde ik
"ze was gewoon drinken halen, niks bijzonders"
Ik durfde niks te zeggen maar hij was duidelijk aan het liegen. Waarom? Hij zag zelf nog wel het best dat die twee gruwelijk aan het tongen waren. Zou hij nog meer voor me achter houden?
JE LEEST
hij en ik
RomanceNoa verblijft de zomervakantie bij haar rijke biologische vader: Jeremy. Daar ontmoet ze de broer van jeremy's verloofde, Robin. Ze valt meteen voor Robin letterlijk en figuurlijk. Zo onhandig is ze wel. Maar wanneer ze ontdekt dat robin... Dat moet...