15

898 36 1
                                    

Ik stapte uit bed. Ik was huilend en bezweet wakker geworden. Nachtmerrie... Ik droomde over de bruiloft, Natasha en die stomme lelijke baby in dr buik. Ik liep naar beneden. Ook Jeremy was op zag ik.

"hey kon je ook niet slapen?"

"naah nachtmerrie, hebben we anijsmelk?"

"ja, hier, vervelend"

Het was een tijdje stil. Alleen het gezoem van de magnetron galmde door het huis.

"hoe kwam je eigenlijk op het idee om op Kreta deze villa te kopen?"

"ik ging altijd naar Kreta met Maria, toen kocht ik het"

"hoe leerde je Maria eigenlijk kennen?"

"op school...ze was het mooiste en liefste meisje van de school en elke pauze zat ze op de trap haar brood te eten..op een dag kwam ik bij dr zitten en toen begon een vriendschap en later meer dan een vriendschap.."

Hij glimlachte en ik ook. Ik nam mijn anijsmelk mee naar boven en dronk het op. Langzaam viel ik weer in slaap.

"goeiemorgen schatje" zei de mooiste stem van de wereld.

"goeiemorgen liefje" mompelde ik met mijn ogen dicht.

Robin knuffelde me en gaf me kusjes in mijn nek.

"naar het strand vandaag?"

"is goed"

Ik rolde uit mijn bed en kleedde me snel aan. Ik deed een lange witte jurk aan die zweverig wapperde als je liep. We ontbeten en gingen toen naar het strand.

"ik weet waar het lekker rustig is" zei Robin.

Hij liep naar de auto en ging achter het stuur zitten, had hij z'n rijbewijs? Vast wel hij was al 18 geweest. We reden een tijd de bergen door. We reden door wat dorpjes en de bergen werden hoger en hoger. Toen stopte we even en haalde we een ijsje. We namen allebei een magnum. Ze hadden best wel weirde smaken. Eentje was er zilver met champagne smaak, ik probeerde die. Er zat ook een roze tussen zag ik en natuurlijk de normale smaken. We aten ons ijsje en keken naar het uitzicht dat we hadden. Toen reden we weer verder. De bergen werden minder hoog en we zagen de kustlijn. Het was niet zo druk als aan de andere kant van het eiland. De kust was niet gebouwd voor toeristen. We reden erheen. De meeste baaien waren redelijk groot maar Robin passeerde hen. We reden wat heuveltjes door en toen de wildernis in. Waar gaan we heen!? Robin reed door. Toen stopte hij en pakte mijn hand en we liepen verder. We liepen over een bergje heen en 2 meter beneden ons was een baai met een prachtig strandje. Het was klein maar perfect voor ons tweetjes. Er was helemaal niemand. Ik keek Robin stralend aan en hij glimlachte. Hij hing aan de rand en liet zich naar beneden vallen. Daarna kwam ik en Robin ving me op. Arme Robin zo'n gewicht in z'n armen.

We lagen de hele dag op het strand. Te knuffelen, zwemmen en zonnen natuurlijk.

"morgen is de bruiloft.."

"schatje rustig maar, ik zal met Natasha praten oke?"

"oke" 

Hij pakte me bij mijn middel en knuffelde en begon me te zoenen. Zijn handen kwamen overal over mijn lichaam. En toen gebeurde het...ja HET. Als je begrijpt wat ik bedoel ;D

De zon scheen de kamer in. Ik lag tegen Robins warme lichaam aan. Ik merkte dat hij wakker was. Ik deed of ik sliep. Hij liep de kamer uit. Waarheen? Ohja hij zou nog met Natasha praten. Ik nam een douche en besloot maar die stomme bruidsmeisjesjurk aan te doen. Ik krulde mijn haar en deed wat mascara op en lipgloss. Ik deed roze hakjes aan en ik was klaar. Ik reed met Natasha mee maar de locatie. Het was op het strand en er was een wit gebouwtje in de buurt. Er waren in het zand een aantal houten blanken gelegd waar iedereen zal zitten. Tientallen stoeltjes stonden klaar met grote roze strikken eraan hangend. Roze en witte ballonnen zweven in het rond. Natasha liep naar het gebouwtje om me om te kleden. Ook Jamie en Ashley waren er. Natasha trok haar jurk aan. Het was een enorme jurk met strikken en veren en glitters en vanalles en nog wat. Ik wachtte tot Jeremy en Robin zouden komen. En na een tijdje kwamen ze dan eindelijk. Mijn redding! Jeremy bleef buiten en Robin kwam naar mij toe. We liepen naar een kamertje vol tavels en stoelen en oud servies.

"je bent prachtig" zegt hij

En hij begint me te zoenen.

"doe je ogen is dicht" zei hij wat serieuser

"wat is er schatje?" en ik sloot mijn ogen.

Hij zuchtte.

"het spijt me Noa, echt heel erg"

Wat bedoeld hij daar nou mee? Ik voelde ze handen niet meer en hoorde hem weglopen.

"Robin?"

Toen ging de deur dicht en hij draaide het op slot. Wat!? Ik rende naar de deur en begon er aan te trekken. Op slot.

"LAAT ME ERUIT, ROBIN, HELP ME, LAAT ME ERUIT"

Geen antwoord...

"ROBIN!? IEMAND!?"

Geen antwoord..

hij en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu