14

899 38 1
                                    

"Noa we gaan vandaag je jurk passen" zei Natasha met haar neus omhoog.

"en ik ga met Robin nog even langs de locatie!" zei Jeremy.

Gedver, hele middag met die trut van een Natasha. Ik liep met haar mee naar buiten. Ze stapte de auto in en reed weg. Ik zat naast haar.

"de bruiloft was toch overmorgen?" vroeg ik voorzichtig.

"ja"

"al een bruidsjurk"

"ja duhh al maanden"

"ah, mag ik hem zien?"

"pas overmorgen"

"oke.."

Het bleef stil in de auto. Toen kwamen we aan bij een gebouwtje. Twee andere poederdozen stonden te wachten. Ze hadden zich net zo sletterig gekleed als Natasha doet.

"oh my god Natasha!"

"ASHLEY!!! JAMIE!!"

de drie omhelsde elkaar en gaven elkaar complimentjes. 'oh my god wat is je haar licht geworden en je bent zo mooi bruin en oh mijn god je teennagels zo perfect' en zo kakelde ze door. Het sloeg nergens op, ik kon me daar zo aan ergeren. Dat tuttige, bitchie en overdreven gedoe, doe gewoon normaal!? Toen vielen hun ogen op mij.

"ohja dat is Noa, mijn stiefdochter" zei ze vol walging.

"stiefdochter? Ik dacht dat je een man wilde dat geen kinderen had?" zei Ashley.

"I know, ik wist niet dat ze bestond tot een paar weken geleden"

Wat een aardigheid van Natasha, ik voelde me zo welkom bij hun...jakkes, stomme trutten.

"en nu wilde hij ook nog eens dat ze bruidsmeisje wordt"

"een jurk boven die dikke benen?" zei Ashley vies.

En bedankt. Ik had de neiging weg te lopen maar ik wist de weg niet. We liepen naar binnen. Ashley en Jamie waren dus ook bruidsmeisjes. Ik kreeg een strakke roze jurk aan, er zat een grote zwarte strik omheen. Ons haar moest op de bruiloft gekruld zijn legde Natasha uit.

Na de jurken passen gingen we met zijn vieren naar een terrasje. Ik bestelde een cola en binnen een seconde kreeg ik alweer commentaar.

"weetje wel hoeveel calorieen daar in zitten"

"oh my god cola is ZO slecht voor je"

"vandaar die dikke benen"

Ik zei niks. Tijdens het drinken waren ze nog wat door aan het tuiten. We liepen door de stad. Pfiet-pfiew hoorde we. Ik keek naar de richting waar het gefluit vandaan kwam. De jongen knipoogde naar mij. Ja naar mij, hij maakte oogcontact met mij.

"oh Natas was vast voor jou bedoeld" zei Jamie.

"nee voor mij, hij keek naar mij, hij knipoogde nog" zei ik, inmiddels geirriteerd.

"denk je nou echt dat een jongen jou aantrekkelijk zou vinden? Heb jij je zelf wel eens gezien? Je bent een lopend stuk stront." zei Natasha

"niet zo arrogant meid" zei Ashley

"wie is hier nou arrogant" beet ik van me af.

"ik zou maar even dimme trut" zei Ashley

"niet zo bijdehand stoephoer" vervolgde Jamie.

Natasha trok haar neus weer omhoog en liep weg met haar twee schoothondjes. Ik liep niet meer mee. Ik draaide me om en met tranen in mijn ogen liep ik weg. De jongen die had gefloten kwam naar me toe gelopen.

"something wrong?"

"Well euh.." mijn engels was zo slecht.. "those bitches are just so mean and I don't know how I get back home" zou ik dat goed hebben gezegd? In ieder geval verstond hij me.

"I'll drive you home"

Even twijfelde ik. Zou het wel verstandig zijn om met een vreemde mee te gaan? Naja ik moest op de een of andere manier thuis komen. Ik knikte naar de jongen.

"I'm Justin"

"noa"

"ey calm down, you're gorgeous, nobody can say you're not"

Ik glimlachte. We liepen een klein stukje. Toen kwamen we bij een motor aan. Justin vroeg me of ik ooit op een motor had gereden. Ik zei van niet en stapte achterop. Een motor is nog beter dan een scooter! Heerlijk de wind zo door je haar terwijl je supersnel en soepeltjes over de weg heen rijdt. Ik hield Justin goed vast. Justin had bruin kort haar. Hij was ongeveer 17, 18? Zijn schouders waren breed maar voor de rest was hij best mini.

"where you from?" schreeuwde ik van achterop de motor.

"from here, you?"

"Holland"

Hij zei nog wat maar ik verstond het niet. Na een tijdje kwamen we aan bij de villa.

"thank you very much"

"no problem" zei hij met een knipoog.

"Noa waarom ben je zo vroeg terug, waar is Natasha, wie is dat?" vroeg Jeremy terwijl hij naar me toe liep.

"oh ehh ik wilde graag naar huis, Natasha is daar nog met Jamie en Ashley en dit is Justin, hij gaf me een lift"

Justin stelde zich voor maar Jeremy bleef ernstig kijken. Ik leef nog? Ik ben niet verkracht? Waar maakt hij zich nou zo'n zorgen over.

"hoe kun je nou met een vreemde er vandoor gaan!?"

"het was de enige keus die ik had"

Ik bedankte Justin nogmaals en liep toen weer naar binnen. Robin zat aan de eettafel.

"wie is dat?"

"Justin, hij gaf me een lift"

"ah, was het leuk met Natasha?"

Hoe kon hij dat nou vragen? Natuurlijk niet.

"nee, ze is nog veel erger met die vriendinnen van dr" zei ik vol walging.

"oh..wat is er gebeurd schatje"

Mijn ogen liepen weer vol tranen. Robin knuffelde me en streelde me in mijn haar. Ik vertelde wat ze had gezegd. En hij luisterde, het was zo fijn om m'n verhaal kwijt te kunnen. Ik bleef hem knuffelen voor de hele dag.

hij en ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu