ŞİMDİ OKUDUĞUN Yıldızların Altında Romantizm Sadece yıldızların altında değil, yıldızların altında seni izlemekle sarhoştur, Sadece seni izlerken sarhoştur benim gönlüm... *Cemre* 《Şapşik&Çatlak hikayesi》 #acayip #anı #araf #artısen #batu #belinay #bff #cemre #ceren #doktor #edebiyat #eskisevgilim #hikaye #ilkbuluşma #nedengeldin #romantik #rüya #sendennefretediyorum #seniseviyorum #siirsokakta #tanıtım #vmin #yalandan #yaren #yıldızlarınaltında 0.8 243 68 23 moruyaa tarafından moruyaa tarafından Takip Et Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Profiline Gönder E-posta ile paylaş Hikayeyi şikayet et Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Ceren Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Yaren Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Berke Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bora (My best friends♡)