Megveszekedett slag

6.3K 339 218
                                    

Tudom, azt mondtam, vége, de páran kértétek a „nászéjszakát", úgyhogy végül írtam még egy ilyen részt xd nem tudom, milyen lett, de próbálkoztam xd❤️

~Jimin szemszöge~

Mivel nem szeretném, ha Jungkook itt dugna meg az oltáron a tisztelt násznép szeme láttára, ezért felteleportálok a szobánkban lévő ágyra, mire kanos párom csodálkozva néz körbe. Hamar kapcsol és széles mosolyra húzza ajkait, ami egy hétköznapi tett is lehetne akár, de ha ő csinálja, nem az. Vérlázítóan szexi ez a férfi és csak még jobban fellelkesít a gondolat, hogy most először kefélhetek vele úgy, hogy házastársak vagyunk. Nem tudom, ő hogyan tervezte, de nekem most egy erőteljesebb élmény kéne; nem igazán gyengéd szerelmeskedésre vágyom.

Megragadom a nyakánál fogva, aztán magamhoz húzom és vad csókcsatába kezdek vele, közben finoman fojtogatom újdonsült férjemet. Érzem, hogy meglepetésként érte a dolog, de hamar kapcsol és lenyomna a matracra, ha hagynám neki. Én azonban úgy döntök, inkább megmutatom neki: nem ártatlan ara vagyok, hanem tapasztalt férfi, így szépen letépem róla a nadrágot, aztán döbbenetét kihasználva felpattanok az ágyról, hogy majd magamat is megszabadíthassam a felesleges ruhadaraboktól.

- Dik, Jimin – szuszog egy szál faszban az ágyon ülve, kezein támaszkodva háta mögött – Beindultunk a lagzitól?

- Nem is sejted, mennyire – mosolygok rá magabiztosan, alaposan szemügyre véve az árut, aztán elkezdek vetkőzni előtte – Most megkapod, amit megérdemelsz.

Bizonyára nem sejti, hogy tervezek valamit, mert cseppet sem látszik rajta, hogy félne. Pedig jobban tenné, mert nem volt velem őszinte, mikor mesélt az idelenti házasságról, úgyhogy büntetést érdemel.

- Mit tervezel? – kérdezi figyelemmel kísérve mozdulataim, ahogy szép lassan, ringó csípővel lehámozom magamról a rövidnadrágot, ami alól rögtön előugrik kissé izgatott varázspálcám.

- Természetesen elháljuk a házasságot – jelentem ki, direkt nem részletezve a dolgot, mert lehet, hogy elfutna – Egyikünk se éppen szűz már, de azért fontos momentum ez is, nemde?

- Hát persze, hogy az – mondja előre fenve a farkát a kufferemre, miközben én levetem az ingem és rádobom a fejére, amit aztán mosolyogva levesz onnan és beleszagol – Teljesítenünk kell házastársi kötelezettségeinket.

Még nem tudja, de én ma túl fogom teljesíteni azt a bizonyos kötelezettségem...

Miután teljesen lemeztelenedem, gyakorlatilag ráugrok a páromra, aki megszeppenve eldől az ágyon. Előnyömet kiélvezve harapdálni kezdem a nyakát, mire felszisszen, hiszen pont eltaláltam a frissen szerzett pecsétet. Úgy kell neki! Meg se említette, hogy újabb rabszolga-pecséttel fogok gazdagodni... egy kis kín simán belevegyülhet az élvezetébe cserébe.

Hirtelen ütést érzek a seggemen és meghallom a zavarba ejtő hangot, azaz egy bazi nagy csattanást, így kiesem szerepemből egy pillanatra. Ezt kihasználva ezúttal máshová üt: kissé a gátam felé közelít, ami kéjes örömöt okoz és felhevíti farkamat. Eddig egész jól elvolt a kicsike, de most kezd durván reagálni Jungkook mozdulataira. Ez az állat aztán nem hagyja, hogy egy pillanatra is felülkerekedjenek rajta...

Belemarkolok a hajába, majd morzsolgatni kezdem a bimbijeit, de a fenekemet ért ütésekről egyszerűen képtelen vagyok lemondani, így inkább nem mászom lejjebb, ahogy terveztem. Sőt, szétteszem a lábam, úgy fekszem immáron lüktető fallosszal Jungkookon, aki erős karjával átöleli derekam, a másik kezével meg hol rám sóz egyet, hol megdörgöli a gátam. Ajkamba harapok, úgy élvezkedem csukott szemmel aprókat nyögve, néha megcsókolva párom nyakát vagy mellkasát. Azok a csattanások...! Alig várom már, hogy a behatolások hangját is halljam, ami meglehetősen hasonló ehhez a hanghoz. Gyors, erőteljes mozdulatokat akarok, amitől vinnyoghatok és kiabálhatok, mint egy félőrült.

Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)Where stories live. Discover now