Kit érdekel a rizsa?

6.1K 514 328
                                    

~Jimin szemszöge~

Jungkook hamar visszaér és beül mellém a kocsiba, majd a kormányra hajtja a fejét. Kis ideig csodálkozva nézem, ahogy mozdulatlanul pihen, de aztán kissé idegesen megszólalok:

- Na, elmondod, hogy miért csináltad azt velem a szállodában?

Felemeli a fejét és fáradtan rám néz. Olyan nyomorultnak tűnik, hogy majdnem megsajnálom. De mivel itt én vagyok az áldozat, ő meg az elkövető, mégse teszem. Ha hiányzott, ha nem, mégiscsak magyarázattal kell szolgálnia...

- Esküszöm, hogy nem akartam! - kezdi olyan keservesen, hogy nehezen tudom a közömbös arckifejezést megtartani. Eddig fel se tűnt, milyen sötét karikák vannak a szeme alatt - A démonok első idefent töltött éjszakájukon nagyon élénk álmokat látnak.

Mivel itt megáll és a hátsó ülésnél kezd matatni, szarkasztikusan megszólalok:

- Ó, szóval ha elég élénk az álom, megerőszakolod a melletted fekvőt?

- Nem, én... nem voltam tudatában, hogy az nem csak egy álom - mondja egy félig teli zacskó kristálycukrot elővéve és mielőtt még azt hihetném, sütit süt, a feje felé emeli és a szájába önti, így pusztítva el a maradékot - Régebben voltam már abban a hotelben és...

Mivel a mondat közepén hagyja abba a mondandóját és habozik, hogy folytassa-e, kérdőn nézek rá:

- És??

- Figyelj csak, nem kéne látniuk, hogy senki se vezeti a kocsit - tereli a témát, mire majdnem felrobbanok - Nem szállhatnám meg a tested?

- NEM! - válaszolom elég hangosan ahhoz, hogy egy járókelő felénk nézzek, így el kell hallgatnom, amíg arrébb nem megy - Semmi keresnivalód a testemben ezek után!!

- Oké-oké...igazad van.

Kerüli a tekintetem és beindítja a motort, de mielőtt még elindulhatnánk, idegesen faggatózom tovább:

- Voltál már a hotelben és???

Sóhajt egyet, majd mindkét kezével megdörgöli az arcát és lehajtott fejjel elmotyogja a választ:

- Régebben én... ott... eltöltöttem egy éjszakát egy fiúval, aki nagyon hasonlított rád.

Ahogy ezt kimondja, leesik az állam. Csak azért kellek neki, mert hasonlítok az exére??

- Jungkook, te utálatos... - kezdeném szidni, de gyors magyarázkodásba kezd:

- Egyetlen éjszaka volt és már nagyon rég történt! Bevallom, azért figyeltem fel rád, mert hasonlítasz rá, de nem emiatt sz...

Lesüti a szemét és elkussol, pedig már pont kezd érdekessé válni. Fura vigyor akar az arcomra kúszni, amit alig tudok megállítani. Csak nem azt akarta mondani, hogy szeret?

Aztán leolvad a mosolyom, mert eszembe jut, hogy talán azt akarta mondani, nem emiatt szexelt velem. Bár ez nem szex volt, hanem erőszak... szóval... most akkor mi van?

- Nem emiatt mi? - kérdezem már sokkal kevésbé indulatosan, de nem azt a választ kapom, amit hallani szeretnék:

- Nem emiatt szoktam veled lenni. Ő nem volt több egy futó kalandnál.

Továbbra is kerüli a tekintetem, miközben kiáll a parkolóból, én meg csalódottan beharapom az ajkam. Azért jól esett volna most egy kis gyengédség vagy egy szerelmi vallomás, vagy valami... Persze ez csak egy rideg démon. Az se biztos, hogy tudnak szeretni, szóval mit várok tőle?

Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant