Egy démon nem sír

3.6K 359 520
                                    

Köszönöm, hogy itt vagytok🥺❤️

Átneveztem a részt, bocsi 😅 nem vagyok jó a címadásban xd
~Jimin szemszöge~

Próbálom elmagyarázni a személyzetnek, miféle ruhákat szeretnék, de Nifirna folyamatosan eltereli a figyelmem a témáról, így egy pipogya alaknak tűnhetek előttük. Folyton odavonzza a tekintetem a folyamatos bámulásával és amikor igéző szemébe nézek, egyből elfelejtek mindent, amit mondani akartam, sőt, még azt is, hogy hol vagyok. Nem értem, mi ütött belém, de jó lenne, ha elmúlna, mielőtt Jungkook észreveszi... mert akkor valószínűleg mindkettőnket megöl.

- Szóval a lényeg, hogy... - kezdem a mondatot, de Nifirna mosolyát nézve ismét elfelejtek mindent, így kényszerítenem kell magam, hogy a hosszúra nyúlt szünet után folytassam mondandóm, mert mindenki engem néz - ...ne legyen bőrből semmi és minél vékonyabb, de nem teljesen átlátszó anyagok legyenek. Illetve ne legyenek túl szorosak a ruhák. Ebben a hőségben inkább egy kicsit laza legyen.

- Igenis, Jimin Úrfi - hajt fejet Nara - Megengedi, hogy méretet vegyünk Önről?

- Persze - egyezek bele azonnal, hiszen enélkül nehezen tudnának dolgozni.

Ekkor azonban Nifirna közvetlen elém pattan:

- Majd én lemérem! Jimin Úrfi számíthat rám.

Zavartan nézem, ahogy térdre ereszkedik előttem, majd előkap egy mérőszalagot és tapogatni kezdi a lábaim. Leméri a lábfejem és a lábszáramat is több helyen, majd egyre feljebb halad és amikor a combomhoz ér, jól megtapogatja azt, így zavartan félrenézek, de ekkor megszólít:

- Jimin Úrfi!

- Igen? - kérdezem vékony hangon, majd óvatosan lenézek rá. Úgy érzem magam, mint anno, mikor megidéztem Jungkookot és a hatása alatt voltam... Lehet, hogy...?

- Kérem, lazuljon el teljesen, hogy jó méretet tudjak venni innen - mondja a combomat simogatva, a keze nyomán szexuális izgatottságot keltve bennem, ami felkúszik az ágyékomig és lassan ellepi egész testem. Folyton nagyokat nyelek és megpróbálom leplezni, milyen hatással van rám, de nem nagyon megy.

Megráng az arcom és érzem, hogy a szememben is látszik már a vágy tüze, amikor is Nara hirtelen elrángatja tőlem Nifirnát és olyan erősen szorítja a karját, hogy a lány feljajdul, aztán valamilyen démoni nyelven elkezdi szidni.

Az a furcsa, hogy olyan, mintha érteném... lehet, hogy csak hallucinálok, de úgy értem, mintha azt mondaná neki, hogy ne merje rajtam használni az erejét, mert megöleti magát.

Döbbenten fülelek, de alig pár szót mondott csak, Nifirna pedig nem válaszol, így nincs esélyem többet hallani. Ekkor gyorsan ránézek a karomon lévő mintákra, hátha megértem, mi van oda írva... de nem. Azt még mindig nem értem.

Lehet, hogy csak hallucináltam?? Ennyire megőrültem volna? Hiszen nem beszélem ezt a nyelvet és minden bizonnyal azért váltott Nara erre, mert tudta ezt. Akármit is mondott neki, azt akarhatta, hogy ne értsem. Valószínűleg csak beképzeltem, hogy azt mondja neki, amire gyanakszom.

Bár, azért elég fura, hogy hirtelen megtetszett egy nő pont nekem...

Ezután Nara vesz méretet rólam, sokkal kevesebbszer hozzámérve és sokkal gyorsabban. Vele nem érzek semmi különöset és amikor Nifirna lesütött szemmel áll az idősebb nő szidalma miatt, nem érzem magam olyan elvarázsoltnak, hiába nézek rá. Aztán megérzi, hogy nézem és rám pillant, a szeme pedig mintha egy pillanatra megvillanna, mire a szívem helyén furcsa, bizsergető érzés keletkezik. Sikerül félrenéznem és csökken a furcsa érzés, így egyre biztosabb vagyok benne, hogy direkt befolyásol. Pont, mint Jungkook anno...

Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora