Sajnálom, hogy soká jött és köszönöm, hogy itt vagy. Jó olvasást!💙
~Jimin szemszöge~
- Hogy a picsába nyitom meg a vizet?? - üvöltök ki idegesen a fürdőből Jungkooknak, mivel már percek óta keresek egy kart vagy egy gombot vagy bármit, de sehol semmi. A pokolban talán imádkozni kell, hogy víz jöjjön a zuhanyrózsából??
- Ja, ezt kiment a fejemből - mondja inkább magának, de már jobb a hallásom, így meghallom és fel tudom húzni magam rajta. Miért ilyen feledékeny, figyelmetlen állat??
- Pöcs - morgom az orrom alatt, mikor megjelenik az ajtóban egy köntösben, amiben úgy néz ki, mint egy strici.
Igen, kurva jól áll neki... és igen, még mindig idegbeteg és türelmetlen vagyok az átváltozás miatt. Még az is felidegesít, hogy ennyire jól néz ki és ennyire akarom őt, pedig most szexeltünk.
Sóhajt egyet, gondolom, kedves megjegyzésem miatt, én pedig azt kívánom, bár ne lenne ilyen megértő és inkább hagyná, hogy kiprovokáljak egy veszekedést... hogy utána jól elpicsázhasson, miközben élvezetteljesen sikongatok. De nincs idelent karácsony, főleg nem ma, így nem teljesül a kívánságom és továbbra is igyekszik fenntartani a békét kettőnk között.
- Az erőddel tudod megnyitni a vizet - mondja komoly, higgadt hangon, amivel még jobban felbasz.
- Mégis hogyan nyissam meg az erőmmel, ha azt sem tudom, hogyan működik, hmm?? - rivallok rá idegbeteg módjára, de a szeme se rebben a hangnemtől - Ha nem tűnt volna fel, fingom nincs, hogyan kell használni az erőmet! Azt se tudom, mire vagyok képes egyáltalán.
- Ezért nyitom meg helyetted az elején - mondja még mindig egy óvónéni türelmével, amitől legszívesebben lekaparnám a vakolatot a falról - Segítek megtanulni ezt is, mint minden mást. Ha megfürödtél, gyakorlunk.
Várok pár másodpercet, de semmi nem jut eszembe, amivel beszólhatnék neki, mert semmi rosszat nem mondott, így csak flegmán odavetem neki:
- Akkor megnyitod, vagy mi lesz??
Erre egy, a levegőbe intézett apró kézmozdulattal elintézi, hogy elkezdjen folyni a víz, én pedig egy utolsó goromba pillantást vetek rá, mire kimegy a fürdőből. Minden lepattan róla... semmi kedve veszekedni és ha nem akarja majd tolerálni a hangulatingadozásaimat, amikről nem tehetek, akkor lehet, hogy elhagy. Össze kell szednem magam...
A fürdőszoba amúgy hasonlít egy elegáns földi fürdőhöz azt leszámítva, hogy a tusfürdőnek furcsa állaga van és a szaga is bizarr. Undorodó fejjel teszek egy próbát mégis és ahogy ráöntöm a bőrömre az üvegből a cuccost, a vizes felületen megváltozik a szaga és az állaga is. Minél tovább dörgölöm magam vele, annál jobban tetszik az illata és annál furább érzésem lesz... aztán egyszercsak rájövök, miért tetszik annyira és honnan olyan ismerős az aroma.
Ilyen volt Jungkook illata az első találkozásunkkor, amikor megbabonázta minden érzékemet a puszta jelenlétével. Szóval lefürdött, mielőtt felslattyogott hozzám, hogy magáévá tegyen. Végülis logikus.
Minden porcikámat alaposan átdörgölöm a rég érzett illattal, ami ugyan most nem babonáz úgy meg, mint emberként, de így is alig tudok betelni vele. Mindenütt érezni akarom ezt az illatot... Emlékeim szerint hamar elillant, amikor Jungkook feljött, de ha mázlim van, idelent tovább tart az illata. Igaz, sose volt büdös, de ha végig ilyen illatfelhő lengte volna körbe, lehet, hogy nem kellett volna kényszerítenie semmire.
Amikor már az egész helyiségben intenzíven érezni a mámorító illatot, fájó szívvel leöblítem a bőrömről és mivel nem találok törülközőt, egy szál faszban kimegyek Jungkookhoz. Mondanom se kell, kevésbé vagyok félénk, mint emberként...
ESTÁS LEYENDO
Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)
FanficJimin megidézi Jungkook-ot, a szexi démont az árvaházban elszenvedett bántalmazások miatt. Figyelmeztetés: homoszexuális tartalom, esetenként erőszakos jelenetek és trágár szavak. Kiskorúaknak nem ajánlott.