Menekülés

5.7K 500 320
                                    


Ne aludjatok el rajta, a kövi részben végre megjelenik Jungkook :D

~Jimin szemszöge~

Megfogtuk egymás kezét és figyelmeztetett a bolond lány, hogy semmiképp se törjük meg a kört. Erre a félhomályban szkeptikusan forgattam a szemem gondolván, hogy így hallotta a tévében, azért mondja. Ez volt a másik dolog, amiben tévedtem.

Felolvasott valami szöveget a könyvből, amire sajnos már nem emlékszem. Gondolom, az utána következő sokkhatás miatt nehéz felidéznem a szavait, vagy csak simán nem figyeltem annyira, mert azt hittem, csak át akar verni minket, vagy szórakozni akar.

Miután felolvasott pár sort, a mennyezet felé fordította arcát és csukott szemmel kezdett hebegni Lilith Úrnőhöz, hogy fogadja el áldozatunkat és jelenjen meg előttünk. Eddig teljesen bolondnak hittem és félig ott se voltam fejben, de amikor megrebbent az egyik gyertya lángja, abbahagytam a teendőimen való elmélkedést. Azt hittem, csak képzelődtem, de mindenki más azt a gyertyát nézte és szinte azonnal megszólalt az egyik srác:

- Láttátok?? Mintha megfújta volna valaki!

- Biztos fingottál egyet - mondta egy csaj, mire az előző fiú összehúzott szemmel visszaszólt:

- Persze. Nekem nem a seggemből jön a fing. Megtanultam, hogyan irányítsam át a farkamba, hogy finghassak előre felé is.

- Ez megmagyarázza, hogy miért nem lett még terhes egyik ribanc se tőled - morog vissza a lány - Nem is akartál velük lefeküdni, csak kellett valami, amibe belefinghatsz.

Emlékszem, arra gondoltam, hogy ezek ketten tutira dugtak párszor, csak a srác mást is megtömött és ennek nem örült a lány.

- Csak nehogy a szádba fingjak, amikor leszopsz!

- Én meg nehogy leharapjam azt a miniatűr... - kezdte az oltást a csaj, de nem tudta befejezni, mert a bolond lány idegesen közbeszólt:

- POFA. BE!

- Jól van, na - nézett rá a lány - Nevelőnek készülsz, vagy minek kiabálsz?

- Egy démonidézés közepén vagyunk - magyarázta lassan, mint a fogyatékosoknak, ami részben indokolt is volt - Pár percig kuss van.

- Mert csak te beszélhetsz? - kérdezett vissza az előbbi csaj, mire nagyot sóhajtott a bolond, majd megrántotta a vállát:

- Ha akarod, te is levezetheted az idézést. Csak nehogy elvigyen Lilith Úrnő magával, ha elrontasz valamit... Azt nem bírnánk ki.

Oldalra döntött fejjel lebiggyesztette ajkait és szipogni kezdett, hogy még látványosabb legyen a tettetett szomorúsága. Az előbbi fiúnak muszáj volt rákontráznia:

- Igen, nagyon nehéz lenne nekünk, ha egy ribivel kevesebb lenne ebben a házban...

- Na jó, én ezt kurvára nem fogom hallgatni - pattant fel a lány, mire a bolond csaj pánikolva ráüvöltött:

- NE TÖRD MEG A KÖRT!!!

Kicsit megugrottam a hirtelen üvöltésre, de ami utána történt, sokkal jobban megrémisztett. Ugyanis mindegyik gyertya elaludt és annak ellenére, hogy odabent voltunk, feltámadt a szél. Miután elaludtak a gyertyák, még lehetett valamit látni a kintről beszűrődő fény miatt, de aztán eltűnt az is, mintha kiszívták volna a világosságot a szobából. A függöny és a redőny nem mozdult, így csak döbbenten néztem az ablak felé, hogy hogy a picsába lett egy szempillantás alatt vaksötét, a csajok meg elkezdtek sikítozni.

- ÜLJ LE!!! - kiáltott rá a távozni készülőre a bolond csaj - ÜLJ LE, VAGY ITT FOGUNK MEGDÖGLENI!

- Mi a szar van?? - pánikolt be ő is, mire a többiek is ráüvöltöttek és egy hatalmas káromkodás-halmaz lett az egészből. A semmiből keletkezett szél erősödött, a kiabálás is már-már elviselhetetlenné vált és nem fogok hazudni: rendesen beszartam. Amúgy is idegeskedő típus vagyok, de ez irtózatosan megviselt. Úgy szorítottam a másik kettő egyre izzadtabb kezét, mintha az életem múlt volna rajta... és nem láttam őket, így még nagyobb volt a zűrzavar a fejemben és a szobában egyaránt.

Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora