Soká jött, mert beteg voltam, illetve volt egy kis érzelmi válságom, de cserébe hosszú rész lett. Jó olvasást!
~Jungkook szemszöge~
- Enned kell! - szólok rá Jiminre a konyhában, ahová úgy kellett lehurcolnom, mintha a hadifoglyom lenne - Kimerült vagy, nem kezdhetjük elölről...
- Nem akarsz engem? - biggyeszti le ajkait, miközben közelebb lép hozzám, így hátralépek egyet, de nekiütközöm a pultnak és nincs hova menni - Eddig nem így tűnt... Talán nem is szeretsz igazából.
- Tudod, hogy ez nem így van! - mondom kicsit felháborodva, amiért megpróbál manipulálni - Csak nem akarom, hogy kizárólag szexből álljon a kapcsolatunk.
- Úgy beszélsz, mint egy csaj.
Ahogy végignézek rajta, rájövök, hogy szörnyet teremtettem. Csak egy inget visel, hogy "könnyebben hozzáférjek", de ezt is úgy kellett ráerőltetnem, hogy meg ne fázzon. Hova lett az a kis szégyenlős Jiminie, aki csak sötétben engedte, hogy levetkőztessem és alig mert hozzáérni a farkamhoz, mintha attól félt volna, hogy az megeszi őt?
Talán az lenne a legjobb, ha nem használnám rajta az erőmet, mert akkor megérezné, milyen, ha tágítják és mennyire kellemetlen, ha egy nagy farok szétfeszíti belülről, de nem vagyok képes rá. Így viszont ki fog merülni, mert nem eszik és csak addig alszik, amíg ájultan fekszik szex után.
Csakhogy én nem akarom, hogy komolyabb baja legyen... A vízivásra is úgy kell rávennem, mert nem akar "időt pazarolni" ilyesmire, holott tisztán látszik, mennyire ki van száradva a szex miatti folyadékveszteségtől: a bőre egyre szárazabb és az ajkai cserepesek. Ráadásul amilyen kis sovány, ez a rövid idő is meglátszik rajta, amíg nem evett és túl sokat mozgott. Nem akarom, hogy még többet fogyjon miattam... Ha ez így megy tovább, beteg lesz a farkamtól.
Na meg én is elfáradok, mégiscsak használom az erőmet és ennyi szex már komoly fizikai aktivitásnak minősül.
- Jimin - szólítom meg, mire felvonja a szemöldökét - Előbb eszel egy kicsit, aztán pihenünk és majd este csinálhatjuk. Csak egy kicsit bírd ki, amíg feltöltődünk!
Összevont szemöldökkel néz rám, majd egy pillanatra lejjebb vonja tekintetét, aztán lassan elkezd ereszkedni előttem. Megijedek, hogy összeesik, amiért nem evett eleget, de kiderül, hogy csak le akart térdelni...
Azonnal rámarkol a péniszemre, amit csak egy vékony nadrág választ el tőle, mert sebtiben húztam fel a ruhadarabot szex után. Nem fogok hazudni: ahogy térdel előttem és megnyalja kiszáradt ajkait, miközben a farkamat nyomkodja a nadrágon keresztül, nagyon-nagyon nehéz ellenállnom neki. Hiszen még csak egyszer szopott le és akkor is én kényszerítettem, most viszont önszántából csinálná, hogy felizgasson és megdugjam.
- Jimin... - szólítom meg egész más hangon a bennem munkálkodó vágy miatt, amit jó jelnek vesz és telt ajkán kacér mosollyal felnéz rám. A vágy kezdi elködösíteni a látásom, de szerencsére észreveszem, hogy a lámpa fényének árnyékában még feltűnőbb, hogy beesett az arca a tápanyaghiány és a fizikai terhelés miatt, így az aggodalmam felerősödik.
Nem sokat teketóriázik, elkezdi kiszabadítani a farkamat a nadrág fogságából, de még mielőtt bevehetné a szájába, lefogom a kezeit és felemelem őt, hogy messzebb kerüljön a már keményedő farkamtól. Nagyon hamar felizgultam a gondolatra, hogy önként kényeztet azokkal a telt ajkaival, de nem lehetek ennyire önző. Nem akarom őt felhasználni... és nem is tehetem. Ha tönkremegy az egészsége miattam, azt sosem bocsátom meg magamnak.
- Előbb enned kell és kész! - parancsolok rá, mire csodálkozva néz, majd megint rosszallóan összevonja a szemöldökét - Nem hagyom, hogy teljesen legyengülj miattam!
VOUS LISEZ
Add át a tested! {JiKook ff} (Befejezett)
FanfictionJimin megidézi Jungkook-ot, a szexi démont az árvaházban elszenvedett bántalmazások miatt. Figyelmeztetés: homoszexuális tartalom, esetenként erőszakos jelenetek és trágár szavak. Kiskorúaknak nem ajánlott.