^7^

543 27 21
                                    

ГТ. Ji Hun
Вече 3 дни оправяме стаята на Yeonjun. Тя е точно срещу моята стая. Леля So Hen ще спи в стаята на тате. Само трябва да вземем двойно легло и по-голям гардероб.

На четвъртия ден вече мебелите бяха донисени и с баща ми подредихме всичко. Аз останах в стаята и започнах да почиствам прах, паяжина ако е останала и така.

След общо седмица вече всичко бе готово!

Легнах в стаята си да си почина. Поне всичко е готово. Освен роклята ми. Ще пища на леля So Hen кой цвят предпочита, за да знам какво да търся.

Чат:

Ji Hun: Лелю, аз да те питам кой цвят харесваш, ако си свободна.

So Hen: О миличка, за рокля ли питаш или?...

Ji Hun: Да, за рокля.

So Hen: Ами, предпочитам синоь и лилаво. Ама ще е малко трудно да накарам Yeonjun да носи лилаво и ще е синьо.

Ji Hun: Благодаря ти! Ама светло или тъмно?

So Hen: За предпочитане светло. Ако искаш ще излизем двете и ще си купим по нещо. Ако си свободна.

Ji Hun: Разбира се! Само кажи кога си свободна и тръгваме.

So Hen: Сега съм  свободна. Ще мина да те взема.

Ji Hun: Добре.

Край на чата:

Оправих се набързо и казах на тате, че излизам със So Hen. След петнайсетина минути тя дойде и потеглихме.

3 часа по-късно

Много се забавлявахме. Обикаляхме магазините и си купихве много неща. Даже тя си избра сватбената рокля, а аз шаферската. Много са красиви.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Дойде понеделни и тръгнах за училище.

Отново бях със слушалките си и ходех.

Тъкмо да вляза в сградата видях Yeonjun. Реших да го подмина, но той ми пепречи пътя.

-Нещо да искаш? - попитах

-Забавно ли ти беше да си правите "шопинг" с майка ми?

Why You... ~CHOI YEONJUN FF~Where stories live. Discover now