^24^

492 34 7
                                    

Аз бях толкова изплашена. Той започна да слиза по надолу към гърдите ми. Тогава дойде моето спасение. Soobin.

-Yeonjun! - каза като го хвана и го махна от мен

Аз станах и отидох зад Soobin

-Ji Hun изчакай ме долу. - каза ми

-Но...

-КАЗАХ! - каза ми Soobin

Аз се изплаших и слязох. След 10 минути от викове той слезе с разкървавена устна.

-Soobin, какво стана? - попитах го през сълзи

-Върви. Тази вечер ще спиш в нас.

-Какво стана с Yeonjun?

-Просто върви! Добре е.

Аз замълчах и просто вървях.

Той ре закара в тях. Отидохме в стаята му. Той отвори гардероба си и ми даде една тениска и един анцуг.

-Облечи ги. Аз ще ти донеса нещо за ядене.

Той излезе и аз се облякох. Следмалко той се върна с храна. Аз хапнах малко, но отказах.

-Наистина ли Yeonjun е добре? - попитах го

-Добре е...

-Ти как си? - попитах го

-Аз съм добре. Мен не ме мисли. Ти... Нещо направи ли ти?

Аз саво поклатих глава в отпицание.

-Къде е тоалетната? - попитах

-Ела. - той ме закара

Аз влязох и се заключих. Погледнах се в огледалото и забелязох огромните петна от Yeonjun.

Наплисках се с вода и излязох. Върнах се в стаята на Soobin.

-Ти спи на леглото, а аз ще спя в хола. - каза ми

-Не. Моля те. Много направи за мен днес. Остани моля те. - той седна на леглото

Аз отидох при него и легнах. Той легна до мен и ме зави. Лека полека заспах.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Събудих се на сутринта. Имаше нещо тежко на кръста ми. Това бе ръката на Soobin. Той спеше.

Махнах внимателно ръката му от мен. Замислих се за снощи. Сълзи отново тръгнаха по лицето ми.

ГТ. Yeonjun
Събудих се сутринта на пода в стаята на Ji Hun. Поогледах се, но нея я нямаше. Вратата беше разбита.

Отидох в банята и се погледнах в огледалото. Усната ми беше пазкървева, а окото ми синьо.

Why You... ~CHOI YEONJUN FF~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora