Endou x Fuyuka

1.1K 27 4
                                    

Dla....

Mam nadzieję, że się spodoba. Nie zbyt lubię ten ship i nie miałam na niego pomysłu heh...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Endou właśnie połykał ryżową kulkę - była słona i to bardzo. Najprawdopodobniej została zrobiona przez Natsumi.... Czemu ona w ogóle się rwie do gotowania skoro nie potrafi tego robić? Jakaś katastrofa... Opuścił w pośpiechu boisko i skierował się dom łazienki. Przemył sobie język, serio, do było obrzydliwe....W sensie ta kulka! 

Chłopak wyszedł i zakradł się do stołówki. Liczył, że znajdzie coś do jedzenia w lodówce, jedzenie tych kulek było jak ruletka! Albo trafisz dobrą, albo nie, i to właśnie przerażało go. Lubił zjeść dobre  jedzenie, co w tym dziwnego?

Zaczął szperać w lodówce, znalazł w niej dość okazałą kiełbasę i rzucił się na nią, jakby nie jadł od tygodni. Był tak na niej skupiony, że nie zauważył stającej za nim dziewczyny z patelnią w ręku. Menadżerka zamachnęła się i walnęła biednego Mamoru w tył głowy. Szybko się odwrócił w rękami w górze na znak poddania się, nieźle się wystraszył i do tego czuł ból. Popatrzył na Fuyuke, która w dalszym ciągu trzymała broń w ręku gotowa, bu mu jeszcze raz przyłożyć.

- Nie wolno podjadać!! - krzyknęła

- Oj, daj spokój. To tylko jedna kiełbasa!!

Dziewczyna wyrwała mu z ręki przysmak. Odwróciła się i chciała włożyć ją z powrotem do lodówki, lecz tego nie zrobiła... Endou przycisnął ją do ściany i złapał na nadgarstki. Fioletowowłosa próbowała mu się wyrwać, ale na marne były te starania.

- Jesteś taka urocza, wiesz?

Kapitan reprezentacji Japonii przylgnął do niej ustami. Fuyuke była zdziwiona, ale jej się to podobało, rozluźniła się i oddała pocałunek. Po chwili Mamoru oderwał się od niej i popatrzył w jej oczy.

- Dzięki, skarbie.

Endou wybiegł szybo ze stołówki śmiejąc się i trzymając w ręku kiełbasę. Chłopak wyrwał ją jej podczas pocałunku, sprytnie.... Fioletowowłosa patrzyła chwilę we stronę, w którą udał się ten drań i powoli zaczęło do niej docierać co się właśnie stało.....

Endou, ty DEBILU!!!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nadzieję, że się podoba...HA HA.

Wiem, że krótkie, przepraszam za to...

Chciałam zrobić tak, by było śmiesznie....Udało się??

One Shoty // Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz