Axel x Celia (Lemon)

1.7K 27 21
                                    

Dla....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Jesteś tego pewna...?

- Tak, całkowicie, zróbmy to.

Pewna para, a dokładniej Celia i Axel mieli przeżyć swój pierwszy raz. Byli ze sobą już pół roku i bardzo się kochali, ich związek przeszkadzał jedynie bratu dziewczyny - Jude ' owi ( nie wiem czy dobrze to napisałam) Jednak nie zwracali na niego uwagi, ważne by oni byli szczęśliwi.

Ciemnooki powoli zaczął rozbierać swoją ukochaną przy tym całując jej już nagie ciało, następnie sam się rozebrał, nie miał ochoty tracić czasu na zbędne przytulanie się, od razu przechodził do konkretów.

Pocałował ją namiętnie w usta, a potem przeniósł się na jej szyję i schodził coraz niżej, aż do samego krocza. Celia mruczała i odruchowo łapała się pościeli, zerkała co chwilę na niego, było jej naprawdę przyjemnie, chociaż to dopiero początek ich romantycznej przygody.

Blaze rozchylił jej nogi i wślizgnął się językiem do jej środka, lizał jej dziurkę, a morskooka wiła się z rozkoszy, z jej ust wydobywały się ciche jęki, które jeszcze bardziej podnieciły chłopaka. Uśmiechnął się pod nosem i zawisł nad nią.

- Możemy przejść do dalszej części?

- Tak, ale delikatnie. Szczerze mówiąc to trochę się boję.... - wyznała

- Oczywiście, kochanie

Pocałował ją w czoło i powoli w nią wchodził, Celia się trochę skrzywiła,  czuła się niekomfortowo, bolało ją to nawet. Złapała go za ramiona i owinęła nogi na jego biodra. Axel spojrzał na nią pytająco, chciał już coś powiedzieć, ale dziewczyna mu na to nie pozwoliła. Pocałowało go namiętnie dając znak, że może  kontynuować.

Wszedł w nią całkowicie i zaczął powoli się poruszać, zerkał na jej twarz, był gotowy w każdym momencie się wycofać, nie chciał przecież jej skrzywdzić. Dziewczyna powoli się przyzwyczajała, coraz mniej ją bolało, teraz czuła zamiast bólu przyjemność, prawdziwą rozkosz. Widząc to przyśpieszył ruchy. Celia jęczała, a Axel coraz bardziej przyśpieszał i cicho dyszał. Sypialnie wypełniały odgłosy słodkich jęków. Byli naprawdę szczęśliwi.

Skończyli dopiero nad ranem, zmęczenie usnęli w swoich objęciach, jeśli Jude wróci do domu i ich tak znajdzie będą mieli kłopoty, gdyż robili to w jego łóżku.

KONIEC :3

One Shoty // Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz