Mom?

2.5K 136 6
                                    

  მიუხედავად იმისა,რომ მუშაობის პირველი დღე იყო,მაინცსაოცრად დავიღალე და ფეხზე ძლივს ვიდექი.როდესაც ჩემი ცვლა მორჩა ,ოთახში შევედი და დივანზე დავეხეთქე.

-დაიღალე?-მკითხა ელენამ.

-მოდი არ დაგიმალავ და კი!!

-ნუ გეშინია,მალე მიეჩვევი.ისე კარგ დროს დაიწყე მუშაობა,მალე აქციები დაიწყება და ხელფასი უფრო მოგვემატება.

-მართლა??ძაან მაგარიაა!!

-აბა!!შეყვარებული გყავს?-გამიკვირდა უცებ ასეთი მოულოდნელი კითხვა რომ დამისვა.

-არა,შენ?

-კიი-ახლა მივხვდი რატომაც მკითხა.

-ვაუუ,ძაან კაი,სად შეხვდით ერთმანეთს?

-ერთხელ აქ იყო შემოსული თავის დასთან ერთად,მე დავეხმარე,მერე კიდე ხშირად მოდიოდა და ერთ დღესაც პაემანი დამინიშნა.

-აუუ,რა საყვარლობაა!!შენი წყალი გადმომესხას-ვუთხარი ,რაზეც გაიცინა.-აუ ძაან გვიან დება,წავედი მე და ხვალ გნახავ.

-მოიც გოგო!!შენი ნომერი ჩამაწერინე.

-უიხო!-ნომრები გავცვალეთ და სახლისაკენ გავქანდი.10წუთში უკვე შინ ვიყავი.ბებო მისაღებში იწვა და ტელევიზორს უყურებდა.

-ჩემი ტკბილიი-მივედი და გემრიელად დავკოცნე-ცუდად ხომ არ ხარ?წამლები ხომ დალიე?

-კიი,კარგად ვარ და წამლებიც დავლიე.

-ვუუმე!!კიდე რაღაცეები მოვიტანე,ხო ვიცი როგორ გიყვარს ჟოლო,ხოდა ბევრი მოგიტანე.

-ჩემი ერათადერთი-თქვა ბებომ და სამზარეულოში გამომყვა.-ვახშამი მოვამზადე,მაგრამ შენ გელოდებოდი.

-მაშინ ვჭამოთ,ისე მშია რომ ვკვდები.-ვახშმად უგემრიელესი სტეიკი გვქონდა.თან ვჭამდი და თან სამსახურის ამბებსაც ვუყვებოდი.

-თუ ასე დაიღალე,სკოლა დაიწყება თუ არა ეგრევე შეეშვი,მერე ისე გადაიღლები არაფრის თავი გექნება.

Once Upon A Summer (დასრულებულია)Where stories live. Discover now