...
Wróciłam do Jungkooka. Nadal mam żal. Nie do Kooka ale do samej siebie.
Mogłam tak nie znikać i spróbować to wyjaśnić. Zresztą lepiej tego już nie rozważać. Cieszę się tym, że teraz jest już wszystko dobrze. Jesteśmy razem. Ja i mój Ciastek.
Trochę się zmieniło od powrotu do siebie. Stałam się jeszcze częstszym gościem w dormie BTS. Jin znów zapycha mój brzuch obiadkami domowej roboty. Cały czas ta sama gatka, że jestem za chuda.
Może trochę mogłabym przytyć, bo jednak trochę ma rację.***
Ja i mój zespół stajemy się coraz bardziej popularne. Sięgamy coraz to po nowsze nagrody.
Zadacie mi pytanie czy tego właśnie chciałam? Tak. Jednoznaczna odpowiedź. Kocham to co robię. Kocham spełniać się w mojej pasji. Kocham dzielić się jej chwilami z Jungkookiem.
Wydajemy właśnie nowy krążek.
Jestem mega podekscytowana tym.
Razem z dziewczynami pracujemy ciężko aby być tu gdzie jesteśmy aktualnie.***
Siedzę w naszym przytulnym salonie i spoglądam na panoramę Seulu. Nigdy nie byłam tak szczęśliwa jak teraz. Wszystko jest tak jak chciałam. Tak jak sobie wymarzyłam.Ciekawe co by było gdyby do mnie Kookie nie napisał. Czasami nachodzą mnie tego typu myśli. Napewno moje życie nie byłoby tak kolorowe.
Odblokowuję szybko swój telefon. Mój wzrok szybko kieruję na żółtą ikonkę. Ikonkę aplikacji gdzie wszystko się zaczęło. Snapchat... Myślę, że skoro się zaczęło to i tam powrócę aby powspominać. Zakończę to tam.
@sweetrose22: Cześć misiek🙊
Długo nie musiałam czekać na odpowiedź. Jak widać Jungkookie nie jest aż tak zajęty na tej próbie.
@yourJK97: Cześć skarbie❤️ Widać, że powracamy na stare miejsce.
@sweetrose22: Chciałam powspominać. Tu się poznaliśmy, pamiętasz?
@yourJK97: Jakbym mógł zapomnieć? Niemożliwe do wykonania.
@sweetrose22: Zdecydowałam, że chce to zakończyć...
@yourJK97: Rosie co ty gadasz? Nie mówisz poważnie?! Chcesz zerwać?!
@sweetrose22: Kuki niee, ja chce usunąć konto na snapie... Czuję taką potrzebę.
@yourJK97: Nie strasz mnie bby, omało zawału nie dostałem haha
@sweetrose22: Nie masz czasami mój książę próby hmmm?
@yourJK97: Aish wykrakałaś, właśnie mnie wołają. Spotkamy się w domu.
@sweetrose22: Oki, pa skarbie! ❤️😇
@yourJK97: Papatki🤞🏻🤗
@yourJK97 wylogował się 🔟sekund temu
Czas usunąć to konto. Nie pytajcie dlaczego, bo nawet sama nie wiem. Po prostu odczuwam taką potrzebę. Chcę się odciąć. W sensie tym, że chce patrzeć w przyszłość. W przyszłość gdzie będę ja i Jungkook.
Nowe horyzonty przed nami.
Ahoj!
CZYTASZ
~Mystery Boy~ JK Snapchat [ZAKOŃCZONE]
Hayran Kurgu◾I i II część ◾ -To ty?! Nie jak to możliwe... Nie to tylko prank... Nie to sen... Ty jesteś prawdziwy wogóle?! -Spokojnie, dotknij,a się przekonasz księżniczko. ... Historia Rosé i Jungkooka🌿🌟 Najwyższe notowania: ¶287 w #kimseokjin ¶20 w #polish...