1.1

122 16 4
                                    

5 oy

Draco ve Hermione birbirlerine kaçamak bakışlar atarak kıyafetlerini giyiyorlardı. İkiside bunu yaptıklarına pişman değillerdi ama ikiside biraz tuhaf hissediyorlardı.

"Bir şey soracağım."

Hermione sor anlamında kafasını aşağı yukarı salladı.

"Biz neden o zaman çıkmamıştık?"

"Çünkü seni kuzenim sanıyordum ve bi görevin ortasındaydım, dikkatimi dağıtamazdım. Eğer bi ilişkimiz olsaydı seni tehlikeye atmış olurdum.

"Seninle tehlikeye atlardım Mia ve kuzeninle 'düzüşüyorsun' ama çıkmıyorsun. Çok tuhaf bi beynin var. "

"Bunların artık bi önemi yok, hem artık her şeyi biliyorsun ve beraber daha büyük tehlikelere gireceğiz."

Hermione'nin isteği üzerine partiye kısa süreliğine de olsa uğramaya karar vermişlerdi. Hermione ve Draco odadan çıkarken Hermione elini Draco'nun eline kenetlemişti.

"Hazır mısın?"

"Sen olduğun sürece her şeye hazırım Mia."

Hermione ve Draco yürüyerek partinin olduğu yere doğru ilerliyorlardı, Hermione daha demin yaşadıklarından dolayı ne kadar heyecanlı olsa da dik yürüyordu, bu dik yürüyüş Hermione'nin fanları tarafından çok konuşuluyordu çünkü birisi sırtına sopa koymuş gibi yürüyordu.

"Flaşlara hazır mısın?"

"Olmaya çalışıyorum."

"Sence sevgili olup olmadığımızı sorarlarsa ne diyelim?"

Hermione'nin bunu sormasındaki sebebi şu an aralarındakinin ilişki mi yoksa sadece takılma mı olmak olduğunu öğrenmek istiyordu.

"Bana bırak."

Hermione ve Draco gazetecilerin olduğu yere geldiklerinde Draco, Hermione ile dudaklarını birleştirdi.

"Bu onlara yeterli olmuştur."

Hermione suratındaki koca sırıtmayla yürüyordu ama içinden zıplayıp koşmak geliyordu.

"Vazgeçtim, geri gidelim mi?"

"Bana uyar."

"Bana unutturma evde bizim için ayarladığım bir şey var onu vereceğim."

"Ne?"

"Sürpriz Draco."

~

Hermione eve girerken arkasını dönüp Draco'nun nerede olduğuna bakmak için etrafına bakındığında, kapı bi anda açılıp Pansy ve Ron tarafından içeri çekildi.

"Ödül törenini izledik! Lanet olsun aşırı tatlıydın özellikle sahneden inip Draco'nun koluna girmen! Peki o en son Draco'nun seni öpmesi!"

"Lanet olsun Pans, arada nefes al."

"Alın size bir şeyler getirdim."

Hermione çantasından üç silah ve 3 telefon ve 2 tane anahtar çıkardığında, Draco içeri girip kapıyı kilitliyordu.

"Bundan sonra daha dikkatli olacağız ve lütfen sakin olun. Asalarını bana vermeniz lazım."

Ronald kıza tip tip bakarken Pansy konuştu

"Biz büyücüyüz, tam olarak neden muggle gibi yaşamamız lazım."

"Çünkü bakanlıkta çalışanlara ulaşabilecek olan bir ölüm yiyenle kavga ettim ve şu an bizi arıyor. Yerimizi bulamaz ama yaptığımız büyülerden nerede olduğumuzu anlayabilir."

walls could talk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin