1.4

79 9 4
                                    

"Kimler olacak bugün?"

Draco, Regulus'un sorusuna cevap vermek için döndü

"Kimse. Annem, babam ve Voldemort."

"Peki. Çıkarmamız gereken birileri var mı?"

"Harry Potter var ki o da daha öldürülmemişse."

"Tamam o zaman Ron ve Draco, Harry Potter'ı ve eğer başkası varsa onları güvenli bir yere bırakacaksınız. Kızlar siz benimle beraber geleceksiniz. Cissy ve Lucius'un bize karşı bi hamle yapacağını sanmıyorum. Ve en önemli kısım, tüm hortkulukların yok olduğundan eminsiniz değil mi?"

Regulus bu sefer Ron ve Hermione'ye döndü;

"Kesinlikle eminim son hortkuluk Harry Potter'dı."

"Peki Potter ve diğerlerini nereye bırakacağız?"

"Draco, sen malikanede cisimlenebiliyorsun da başka kimler cisimlenebiliyor?"

Hermione elini kaldırdı

"Ben cisimlenebilirim ve Pansy de cisimlenebilir"

"Tamam o zaman ilk Draco ve Pansy gidip oradakileri cisimleyecek ama nereye?"

"Yanlış anlaşılmasın, önemsediğimden değil de Weasley'lere bırakabiliriz."

Hermione'nin ortaya attığı fikirle hepsi Ron'a döndü.

"Ama cisimlenmeniz için Weasley evinin yerini bilmeniz lazım."

Bu sefer biraz utanarak Pansy elini kaldırdı.

"Ben biliyorum."

Regulus gülerek Pansy'e döndü

"Seni minik şeytan."

"Tamam o zaman herkesi cisimledikten sonra hepimiz bakanlıkta buluşuyoruz ve tüm gazetelere bakanlığın düştüğünü yeni yöneticilerin biz olacağını  iletiyoruz."

Regulus hepsinden onay almak istercesine baktı, hepsi kafasıyla onaylama işareti yapınca Draco aklından geçeni söyledi.

"Hepimizden daha Slyhterin bi insan varsa o da sensin Regulus. Voldemort'un yıllardır yaptığı "gerçekleşmeyen" planının 10 kat daha iyisini 10 dakika içerisinde yaptın."

Hermione gülerek Regulus'un kolunun altına girdi.

"İşte benim amcam."

Regulus güldüğünde Hermione ona yarı sarılmış bi haldeydi.

"O zaman bence ilk olarak Malikaneye gidelim."

Hepsi elele tutuşup malikanesinin önüne gittiğinde Hermione ve Draco birbirlerine kafa sallayıp Pansy ile zindanlara gitmek için arka kapıya doğru ilerlediler. O sırada önlerine çıkan kişiyle Hermione'nin nefesi kesildi.

Rabastan. Rabastan Lestrange. Rodolphus'un erkek kardeşi.

"Mia bunu yapma, çok büyük bir hata ediyorsun."

"Rabastan beni zorlama. Lütfen. Sana yalvarıyorum."

"Mia şu an yaptığın çok büyük bir hata. Git buradan ."

walls could talk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin