oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. iyi okumalar. bu bölüm ve bir sonraki bölümün yarısı daha çok draco ve boris hakkında. boris'in bebek mevzusunu biraz daha çok açtım
"Buraya dönmek çok tuhaf bir his."
"Buraya dönmek değil. Bu olduğun kişi olarak dönmek."
Hermione, Pansy'nin elini iyice tuttuğunda arkadan kahkahalarla Draco ve Ron geliyordu. Birbirlerini itekleye itekleye hem yürüyorlardı hem gülüyorlardı.
"Selam hanımlar!" Draco göz kırpıp önüne dönüp yürümeye devam ettiğinde Hermione göz devirdi.
"Boris'i arasam mı?" Pansy her gün çocuğu arayıp nasıl olduğunu kontrol ediyordu.
"Telefon saati geldi mi?"
Rehabilitasyon merkezinde sadece belirli saatlerde telefon veriyorlardı o yüzden sürekli konuşamıyorlardı. Ortak salonun kapısına geldiklerinde iki kız da gördükleri şeyle ağızları açık kaldı.
"Beni gördüğünüze sevinmediniz mi kızlar?"
Pansy koşup çocuğa sarıldığında çocukta kollarını ona sarmıştı.
"Seni çok özledim." Boris, kızın kulağına fısıldadığında Hermione sadece sakinleşmeye çalışıyordu.
"Ne işin var burada?"
"Sorumlu bir öğrenci olduğumdan okulumu bitirmeye geldim."
"Nasıl çıktın oradan?"
"Hermione. Hermione. Hep unutuyorsun ama ben de büyücüyüm."
"Sana asanı vermedim."
"Meğer tek büyücü ben değilmişim, bu gezegende başkala büyücüler de varmış."
"Uzatma. Kim çıkardı seni?"
"Annem. Asamı da aldım."
"Muhteşem! Hamile kız kardeşinin şu yaşında sinir krizi geçirmesini istiyorsun."
"Bebeklerim nasıl peki?"
Hermione gülümseyip çocuğa baktı ne kadar şu an belli etmese de çocuğun geldiğine sevinmişti.
Hermione masasına geçerken çocuğun kolunu okşayıp kulağına fısıldadı.
"İyiyiz."
Boris, Pansy'nin koluna girip Slyhterin masasına ilerlediklerinde Draco ve Ron'u gördü.
"Bu salakları unutmuşum."
"Bizim problemimiz değiller."
"Selam Black!" Draco çocuğa seslendiğinde tüm sinirleri tekrar fırlamıştı.
"Duyduğuma göre rehabilitasyondaymışsın. Baban gibi serserilik yolundan gidiyormuşsun demek."
Boris tüm hızıyla Draco'nun üstüne koşup atlattığında Draco yere düştüğünde suratına gelen yumruklarla tek gördüğü Boris'in sinirden morarmış suratı ve Boris'i uzaklaştırmaya çalışan insanlardı.
Boris'in iki kolundan insanlar girerek çocuğu çektiklerinde Ron, Draco'yu kaldırmaya çalışıyordu ama suratının her yeri kan olmuştu.
"Duyduğuma göre beş parasız kalmışsın Malfoy."
Bu sefer Draco çocuğa gitmek için hareketlendiğinde ani bir lanetle duvara sekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
walls could talk
Teen Fiction"Kız Weasley sana bir sır vereyim mi?" Kızıl saçlı kız hiç cevap vermedi ve dikkatini dağıtmak için yapıldığını düşündü. "Hermione Granger'ı tanıyorsundur, ah kim tanımaz ki. Ne kadar gururluyum anlatamam, onun gibi bir evlat sahibi olmak, her anne...