2.2

71 8 61
                                    

oy vermeyi unutmayın

"Yarın düğünün var orospu çocuğu bir şeyler yap."

Ron ve Boris, Boris'in yatağında oturmuş karşı yataktaki Draco'nun çırpınışını izliyorlardı.

"Amına koyayım! Ne bok yiyeceğim?!"

Draco'nun bağırışıyla Boris kahkaha atmıştı.

"Sikik herif şimdi mi aklına geldi?"

"Uyuşturucu mu aldı bu?"

"Ne yapabilirim? Durduramıyorum." Ron kendini savunduğunda Boris odanın ortasında kendi kendine dans ediyordu.

"Sıçayım! Ne yapacağım?!"

Kapı tıklatıldığında içeri Astoria girdi.

"Lanet olsun! Aşırı heyecanlıyım! Galiba kusacağım!"

"Bunu da mı hamile bıraktın?" Boris'in kafası yerinde olmadığı için istediği gibi söyleniyordu.

"Şey, merhaba Boris. Burada olduğunu bilmiyordum."

Boris, Astoria'ya baktığında kahkahalarla kendini yere attı.

"Astoria dediğin kız bu Astoria mıydı? Emin misin?"

"Bir sorun mu var?" Draco çocuğu yerden kaldırmaya çalışırken çocuk kendini geri yere atıyordu.

"Ben buna çakmıştım!"

Draco, Astoria'ya döndü.

"Bununla mı? Ciddi misin?"

"Ben anlamıyorum! Tüm kızların Boris fantezisi mi var? Ginny de Pansy de buna kapıldıklarına göre."

"Pansy benim sevgilim. Diğerleri eğlenceydi."

Astoria'nın suratı renkten renge girerken Boris kızın henüz gitmediğini farketti.

"Yani sen değildin. O anlamda demedim en azından."

Boris kendini kurtarmaya çalışırken daha beter duruma düştüğünü farketti.

"Özür dilerim?"

"Tamam, sorun yok. Yarın evleniyorum, beni hiçbir şey üzemez."

"Tamam tatlım, sen istersen düğün yerine geç. Biz birazdan geliyoruz."

"Şey Draco."

"Efendim?"

"Hermione ve Pansy ile konuşsan onlarda gelse? Onlarla aramı düzeltmek istiyorum."

"Tamam ben konuşurum."

Astoria odadan çıktığında Draco, Boris'e döndü.

"Senin sikin neden her yerde? Ben gerçekten anlamıyorum!"

"Aman tanrım! Bu odadaki herkesin kardeşine çaktım!"

Boris uyuşturucunun verdiği enerjiyle odadan koşarak çıktığında Boris bir yere bayılıp kalmasın diye Draco da onun peşinden çıktı.

"Şu an nasıl hissettiğimi anlaman lazım Draco! Vücudumun heryerinden elektrik geçiyor gibi!"

Hermione ve Pansy koridorda yürürken, zıplayarak koşan Boris ve peşinden koşan Draco'yu gördüklerinde ikiside gülme krizine girdiler.

"Şey Hermione!"

Hermione sakinleşip çocuğa döndüğünde sakin gözükmeye çalışsa bile heyecanlanmıştı.

"Efendim?"

"Şey, Astoria bana dedi ki. Siz ikinizle arkadaş olmak istiyor ve düğüne gelmenizi istiyor, yani hayatımdaki en önemli kişilerdensiniz sonuçta. Şu an aramız ne kadar pek iyi olmasa bile."

walls could talk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin