oy ve yorum yapmayı unutmayın
"Serserilikleri ve çapkınlıklığıyla bilinen Boris Black evleniyor. Eski karısıyla kısa süre evli kalmışlardı çünkü Ashley Black genç yaşında intihar etmişti. Ashley Black'in intiharı tüm sanat dünyasını ve özellikle Boris Black'i yasa sürüklemişti. Boris Black kısa süre içerisinde hem karısını ve hem çocuğunu kaybetmişti, bunu atlattığını öğrenmek tüm sanat dünyasının neşesini yerine getirdi ama aynı zamanda üzücü bir haber aldık. Boris Black bir süre dizi ve filmlerde oynamayacağını bildirdi. Geçtiğimiz aylarda en genç milyarderler sırasında ilk sırada olduğundan onun da biraz araya ihtiyacı olduğunu düşünüyorduk."
Boris televizyonu kapatıp Pansy'e döndü.
"Magazin sunucuları aşırı manyaklar."
"Biz çok normaliz sanki."
Kapı çaldığında Boris kapıyı açmaya gittiğinde Pansy de onun peşinden gitti. Boris kapıyı açar açmaz içeri bir sürü kişi ve eşyalar taşıyan kişiler girdi. Boris ve Pansy aniden geriye çekildiklerinde adamları itekleyerek içeri geçen Micheal sesini yükseltti.
"Hepsini buraya burakın."
"Salonun ortasına mı?"
Micheal sinirle gülümseyip adama baktı.
"Tam ortasına."
Adamlar eşyaları bırakıp gittiğinde Micheal asasını çıkarıp masaları bahçeye doğru taşıdı.
"Parkinson, sen bahçeye geç. Koltukta otur ve bize neyi nereye koyacağımızı söyle. Biz bu salakla masaları ve sandalyeleri bahçeye getireceğiz."
"Davetiyelere ne oldu?"
"Bakalım hemen."
Micheal kulağındaki kablosuz konuşma için kullandığı kulaklıktan telefonundan bağlandığı firmayı aradı.
"Davetiyelerimize ne oldu?"
Micheal hem masaları taşırken aynı zamanda telefonla konuşuyordu.
"Sağolun."
"Davetiyeler gitmiş."
"Ne kaldı o zaman?"
"Hiçbir şey. Sadece gelinlik ve damatlık. Onları da ben Parkinson ile halledeceğim."
Boris asasıyla sandalyeleri bahçeye taşıdığında Micheal kutuları içeri taşıyordu.
Her şey taşındığında Micheal içeriden tabletini getirip Pansy'e uzattı.
"Burada Boris'e teklif veren tüm markalar ve Boris'in modelliğini yaptığı markalar da dahil gelinlik ve damatlık seçenekleri."
"Bunları almayalım bence. Çok pahalılar. Ben hayatımda bu kadar parayı daha önce duymadım, safkan bir aileden gelmeme rağmen."
"Bunların hepsi bedava. Tüm markalar Boris'in üstüne giydiği şeyleri kendi markalarından giymesi için para ödemeye bile hazırlar."
Pansy şokla bakıp tablete döndüğünde kapı çaldı.
"Diğerleri geldi!"
Micheal koşarak içeri gidip kapıyı açtığında Hermione, Draco, Regulus, Bellatrix, Remus ve Rodolphus girdi.
"Takım tamam olduğuna göre daha rahat hazırlanabiliriz. Şimdi hanımlar, siz Pansy'e gelinlik ve damatlığı seçmesine yardım edeceksiniz. Unutmadan, bir de balayı yerine bakın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
walls could talk
Teen Fiction"Kız Weasley sana bir sır vereyim mi?" Kızıl saçlı kız hiç cevap vermedi ve dikkatini dağıtmak için yapıldığını düşündü. "Hermione Granger'ı tanıyorsundur, ah kim tanımaz ki. Ne kadar gururluyum anlatamam, onun gibi bir evlat sahibi olmak, her anne...