oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın
"Hermione! Birisi sana bir şey yollamış!" Hermione oda arkadaşı Ginny'nin bağırışıyla yerinden fırladı. Kafasını kaldırmadan kıza seslendi.
"Kim ve ne yollamış?"
"Bilmiyorum, kızın teki elime tutuşturdu ve sana vermemi söyledi."
Hermione sürüne sürüne kalktığında kızın yanına gitti. Üstünde yazan nota baktığında el yazısından hemen tanımıştı.
"Benden size."
Tuhaf bir kalp çizilmeye çalışılmış olmasına rağmen pek bir şeye benzememişti. Hermione içinden bir insan kalp bile mi çizemez diye geçirip kutuyu açtı.
İçini açtığında Hermione'nin filmlerinin cdleri ve hepsinin üstüne yapıştırılmış minik defterler vardı. Defterlere göz ucuyla baktığında filmlerin hakkında çocuğun yorumları olduğunu farketti. Hermione cdleri çıkardığında en altta minik bir fotoğraf vardı. Hermione fotoğrafa baktığında duvar kadar beyaz bir kola yapılmış emzik dövmesini farketti.
"Hadi! İlk ders İksir galiba."
Hermione kutuyu kapatıp yatağın altına sıkıştırdığında telefonunu ve kitaplarını alıp iksir sınıfına gitti. Slyhterin ile ortak olan derste Boris ve Pansy'nin önündeki sıraya geçip oturduğunda Boris kıza seslendi.
"Kredi kartın lazım."
"Seninkine ne oldu?"
"Sınırı doldu."
Hermione telefonunun kılıfını çıkarıp kredi kartını çocuğa uzattığında çocuk alacakken Hermione kartı geri çekti.
"Ne yapacaksın?"
"Dünyayı kurtaracağım."
"Nereye gitti o kadar para? Daha yeni dizin yayınlandı. Netflix sadece sana çalıştı bu ay resmen."
"Yeni bir ev aldım."
"Fiyat öğrenebilir miyim?"
"Yirmi iki buçuk."
"Yirmi iki buçuk ne?"
"Milyon."
"Şaka yapıyorsun!"
"Ama gerçekten çok güzel."
"Neyse, kötü şeyler alma."
Hermione çocuğun alacağı şeyin sadece uyuşturucu olduğunu biliyordu ama dünden sonra çocuğa pek bir şey demek istemiyordu.
Hermione'nin yanına Draco oturacakken Blaise oturduğunda Draco'nun suratı şekilden şekile girmişti.
"Kanka suratın niye bi avuç bok yemiş gibi."
Boris gülerek çocuğa soru sorduğunda Draco cevap vermeden başka bir sıraya geçti.
"Bugün daha iyi misin bebeğim?"
Boris kızın elini tutup öptüğünde kızın gülümsemesi suratına yerleşmişti.
"Senin sayende."
Boris ilerleyip kızın dudağını öptüğünde sınıfa Ron girmişti. Pansy, Boris'in üstüne doğru eğildiğinde dudakları ayrılmamıştı. Hermione arkasını dönüp abisinin gömleğinden çekip düzeltmeye çalıştı.
"Sınıfta sevişmeyin ve ikinci bir bebek istemiyorum."
"Belki ikiz olacak nerden biliyorsun?"
"Hissediyorum. Ayrıca ruj yakışmış."
Boris eliyle suratını sildiğinde daha beter bir hale gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
walls could talk
Teen Fiction"Kız Weasley sana bir sır vereyim mi?" Kızıl saçlı kız hiç cevap vermedi ve dikkatini dağıtmak için yapıldığını düşündü. "Hermione Granger'ı tanıyorsundur, ah kim tanımaz ki. Ne kadar gururluyum anlatamam, onun gibi bir evlat sahibi olmak, her anne...