7| ve gerekirse, dizlerimin üstünde sürünerek de olsa oraya gideceğim.

3.7K 403 205
                                    

buralara nereden geldiğimi biliyorum, gidecek daha çok yolum olduğunu da biliyorum ve gerekirse dizlerimin üstünde sürünerek de olsa oraya gideceğim.*

bölüm şarkısı; dernière danse

Jungkook'tan olduğunu tahmin ettiğim mesaja bir süre daha bakmayı sürdürdüm cevap vermedim. Veremedim. Mesajı atmasının üzerinden saatler geçmişti. Okula gelip, sürüne sürüne derslerime girmiştim. Gün içinde mecburi olarak Jongin'i görmüş ama konuşmamak için elimden geleni yapmıştım. Onunla olan durumumun da sırası gelecekti. Sadece şu aralar zamanı değildi. Kafam bilmediğim sebeplerden ötürü böylesine karışıkken onun beni aldatmaya cüret etmesine edecek tek bir kelimem yoktu. Ne yaptıysa kendine yapmıştı değil mi? Benlik bir şey yoktu.

Kampüse park ettiğim motorumun yanına gittim. Allure'a gidecektim ama Jungkook'un orada olup olmadığını düşündüm bir süre. E bir de hala cevap vermediğim mesajını...

Kendim olmak istiyorum derken neyi kastetmişti? Kaldı ki onu nasıl iyileştirecektim? Benim neyimeydi? Onu tam anlamıyla bilmiyorken, anlayamamışken nasıl deva olabilirdim yardım bekleyen yanına? Çok fazla düşünüyordum değil mi? Basit bir cevap verecektim sadece. Hem belki bu da öylesine bir andı. Söz konusu Jungkook'tu, ciddiye almak yersizdi.

Jimin:

Tam olarak ne istiyorsun Jungkook?

Oyun oynayacak zamanım olduğunu sanmıyorum

Yaklaşık 4 saat olmuştu bana o mesajı yazalı. Ben ise şu cümleyi yazmak için bu kadar saat beklemiştim. Motorun üzerinde öylece oturmuş, koluma taktığım kaskı çeviriyordum cevap beklerken. Numarısını kaydetmiştim. Ve profil resmi..

Kahretsin, bu çocuk ne diye bu kadar güzeldi? Dünya adaletsizliklerle dolu bir toprak parçasından başka bir şey değildi o böylesine güzelken.

Mesaj sesi, birden içimi ürpertti. Telefonu elinde miydi? Yoksa benden cevap mı bekliyordu?

Jungkook:

Saatler oldu Jimin, gerçekten şimdi mi yazıyorsun?

Her neyse, gerçekten yardımına ihtiyacım var.

O son söylediğin şeyler...

Kendim gibi değilim, hiç olmadım. Olamadım

Ve nasıl ben olunur onu bile bilmiyorum Jimin

Kahretsin, yüz yüze konuşmamız gerek

Jimin:

Nerdesin?

Aslında bu mesajın altında yatan alt metin, neredesin ona göre olduğun yere gelmeyeyim di.
Bu konunun nereye varacağını az çok tahmin etmiştim ve tam olarak yuvarlanacağım nokta orasıydı. Hiç varmak istemediğim yolun ucunda bekliyordu beni. İşin kötüsü elimde olmadan sürükleniyordum.

Jungkook:

Arkadaşımdayım ama istersen olduğun yere gelirim, sorun değil

kiss me harder • jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin