14. fejezet - Valószínűleg egy orgazmus

231 5 0
                                    

Kifújtam egy pillanatra a levegőt leválasztottam ajkaimat övéitől és fogalmam sem volt, hogy mit csináltam. De mielőtt bármilyen mozdulatot is tehettem volna a keze közé vette arcomat és összecsapta ajkainkat. Ajka eleinte lassan mozgott az enyém ellen, a fekete gyűrű hűvös fémje amely a tökéletesen telt ajkait díszítette majdnem égetett. Tisztában voltam vele, hogy szorosan fogja csípőm ahol a kezei mozogtak, majd kísértetiesen tovább haladt lefelé. Hideg ujjai fel és le mozogtak ahogy körbejárták testem, minden porcikámon bizsergést okozva. Nyelve az alsó ajkamat nyalogatta, de nem mertem szétválasztani őket. Keze becsúszott a pólóm alá, vagyis inkább az ő pólója alá mely most körbe ölelte apró "keretemet".  Felnyögtem ahogy magasabbra haladt az én gömbölyű fedett melleimre. Éreztem, hogy belemosolyog csókunkba megragadva a meglepetés pillanatát, hogy becsúsztassa nyelvét a számba. 

Luke közelebb húzott karcsú testéhez, nem volt kényelmes a köztünk lévő távolság miatt. Az egyik keze arcomon volt míg a másikkal tartotta combomat körkörös mozdulatokat leírva bőrömön miközben én szorítottam őt. Nyelveink az egymás feletti dominanciát harcolták miközben kezemmel nyakához nyúltam, a kis ujjaimmal a hajszálait tekergettem amely belegabalyodott a "zamatos" szőke tincsekbe. Kissé meghúztam a végeit amikor egy kis nyögés hagyta el a számat amit az összeérintett ajkaink akadályoztak. Amikor egy pillanatra elváltak ajkaink ismét felnyögtem. "Luke"! Éreztem, hogy ujjai hevesen dörzsölnek a fehérneműm papírvékony anyagán keresztül. 

Az agyam gyakorlatilag azt sikoltozta nekem, hogy az emberi szemtől minél távolabb bújjak el, de úgy éreztem, mintha egy láthatatlan mágnes lenne köztünk ami vonzza őt hozzám. "Ez rossz. Ez rossz. Ez rossz." Ismételtem újra és újra magamban, miközben Luke lefektetett a kanapéra és felém kerekedett én pedig nem állítottam meg támadását ajkamon. Homályosan tisztában voltam azzal, hogy megfogta pólója szegélyét és lehúzta magáról, alig egy pillanatra elvonva ajkát enyémtől. Mindketten keményen lihegtünk amikor levegőt vettünk, mielőtt levette rólam a ruhákat. Rendkívül kellemetlen volt csak fehérneműben. 

A tizenhét évem során még soha senkinek nem voltam kitéve ezen a téren, és különösen szégyelltem, hogy ezt teszem. Tehát azt hiszem biztonságos azt mondanom, hogy a kellemetlenség és a szorongás ismert barátaim voltak, akik vastagon lógtak a levegőben. Nem tudtam segíteni, csak ki nyújtottam a karom és szánalmasan végigtekintettem az alig lefedett mellkasomon ami úgy viselkedett mint egy átjárható pajzs. 

Luke mélyen a szemembe nézett és valamiféle megszakíthatatlan transzban elragadott engem miközben íriszei csillogtak amely több árnyalattal sötétebbnek tűnt a szokásosnál. Vörös ajkán vigyor játszott ami valószínűleg a sajátomat tükrözte mivel nyersen dörzsölődtek össze az állandó súrlódás miatt. Elhúzta karomat testemtől majd ajkaink elváltak mielőtt rekedt hangja megtörte a csendet amely növekedett és körülvett minket. 

- Miért bújsz el tőlem baba? Te vagy... - próbált még valamit mondani de közbevágtam.

- Még arra se gondolj, hogy be fejezed ezt a mondatot, Luke. - motyogtam. Becsületesen és valószínűleg helyesen kitaláltam mit fog mondani. Az egész beszéd arról, hogy "gyönyörű vagy és nem kell árnyékolnod magad.." és minden ilyen csomó szarság. 

- Azt hiszem mondtam már, hogy hívj apucinak. - mondta, majd valami gyorsan megvillant a szemében és hagyta, hogy megvitassam vajon elképzeltem-e vagy sem. Egy kezet éreztem amely kissé túl keményen hátrahúzta a kezem. Kiabáltam és ziháltam a hirtelen érintkezéstől, megdörzsölve a vörös jelölést ahol hamarosan lenyomatok lesznek. 

- Te nem vagy az apám. - suttogtam, olyan halkan, hogy biztos voltam benne, hogy nem fogja hallani. De a gyanúim megerősödtek amikor ismét letette kezét és valami furcsa bizsergést éreztem a gyomromban. Utáltam amikor gyerekként megvertek. Emlékszem a könnyekre amelyek kiszivárogtak a szememből, amikor büntetést kaptam valami illetlenségért. 

És itt vagyok 10 évvel később, és ugyan azt a büntetést kapom valamiért, el sem tudtam volna képzelni, hogy ugyan ennek a közepébe csöppenek. Szorongónak és kissé felkeltőnek érzem? Nos, mindkettő.

 - Szórakozzak ott? - Le voltam döbbenve gondolataimmal együtt mikor ezt kérdezte és ez hozott vissza a valóságba. Luke ajkai olyan közel suttogtak fülemhez, mielőtt nyakam bőrére tapadt volna. Harapta, szívta és nyaldosta a lila jeleket a nyakamra. Biztos voltam benne, hogy egy "láncot" hagyott a nyakamon, miközben a folyamatban felnyögtem. Még nem szoktam hozzá az eufória furcsa érzéséhez. 

Erősen meghúztam a haját amikor éreztem, hogy egy magabiztossági hullám jön rám amikor közelebb húztam őt. Csípőmet dörzsöltem hozzá amire válaszul felnyögött. Valami keményet éreztem a lábaim között amikor láttam, hogy erekciója növekszik a farmerén keresztül. 

Csókok nyomait hagyta el testemen miközben lefelé haladt, ujjai nyomon követték combom vonalát miközben keze lecsúszott fehérneműm derékvonalán és levette azt. Erősen lihegtem majd a fejem oldalra hajtottam amikor egy nyögés kiáramlott a torkomból miközben figyelmeztetés nélkül ujját becsúsztatta és megdörzsölte csiklómat. 

Hátam ívelt volt ahogy lassan pumpáltam a levegőt be és ki. Ujjai hidegek voltak a hőmérsékletem ellenére éles kontraszt hozva létre. Ránéztem miközben megpróbáltam nyitva tartani a szemem, láttam a vigyort az arcán ahogy folytatta tevékenységét. 

- Baszd, olyan szűk vagy. - morgott a fülembe. A szívem annyira felgyorsult, hogy nem gondoltam volna, hogy ez emberileg lehetséges. Amikor behelyezte egy másik ujját is és gyorsított a tempón, egy nyögés hagyta el a számat.

- Olyan nedves vagy baby, hadd halljalak. - sziszegett csábítóan ahogy erősen lihegtem. - Ez tetszik neked? - kérdezte mélyen, hangja szinte rekedt volt. Nem mondtam semmit, csak bólintottam mert az agyam nem volt képes felzárkózni. - Mondd! - folytatta. Lassított mozgásain én pedig már majdnem nyöszörögtem. 

- Tetszik apuci! - alig bírtam lélegezni. A válasza csak egy 'mmmm' volt. 

Furcsa "csomót" éreztem a gyomromban. Összecsaptam térdeimet de ő szétválasztotta avval a kezével amely nem kavargott bennem, eközben izzadsággyöngyök képződtek a homlokomon. A meleg, sós folyadék lecsorgott az arcomon, miközben éreztem, hogy a gyomromban megtört a csomó, és úgy éreztem mintha beteg lennék. 

- Mi történik? - kérdeztem kifulladva.

- Valószínűleg orgazmus. - Válaszul nevetett. Körbepörgette ujjait, és úgy tűnt, hogy egyre kevesebb másodperc van a végéig. Felnyögtem és felemeltem csípőmet kezével együtt mert kétségbeesetten szerettem volna elérni csúcspontomat és enyhíteni a gyomromban lévő csomót, amely úgy tűnt, hogy egyre szorosabb és szorosabb. Elhúzódott és felkúszott hozzám. 

Káprázatosan ültem fel. A fejem forgott, a csomó még mindig megmaradt a gyomromban, így enyhe émelygést éreztem. Megdörzsöltem a fejem és a hasam, mintha az én ciklusomban lennék. 

Csak néztem ahogy bevont ujjait a szájába helyezte és szopogatni kezdte, majd egy bűnös kacsintást küldött felém. 
- Nem volt szórakoztató? 

Illegal * Luke Hemmings *[Magyar fordítás] JAVÍTÁS ALATT!Where stories live. Discover now