🔥
Yaşadığım 24 yıl boyunca hayattaki her istedigimi elde etmiş, fakat elde ettikten sonra tatmin olmayıp hep daha fazlasını istemiştim. İnsanoğlu nankördür derler. Bu nankörlüğü onlara aşılayan elbette İblis'in ta kendisiydi. Bu yüzden nankörlüğümden şikâyet etmiyor ve İblis'e dair özellikler taşıdığım için mutlu hissediyordum.
"Ne dedin sen?" Toprak'ın şaşkın ve öfkeli bakışları hoşuma gittiğinden dudaklarımı kıvırdım. "Duydun işte. Elisa'ya aşık oldum. Hem de ilk gördüğüm anda."
"Onun altına aldığın kadınlardan olduğunu mu sanıyorsun sen?" Öfkeyle üzerime yürüdüğünde, onun da Elisa'ya karşı hislerinin kuvvetli olduğunu anlayabiliyordum.
"O kadınlardan olsaydı aşık olmazdım zaten aptal. Sen hiç bu yaşıma kadar bir kadına aşık olduğumu gördün mü?" Olmamıştım. Bu yaşıma kadar kadınları sadece cinsel ihtiyaçlarımı karşılayan objeler olarak görmüştüm.
"Doğru, insan kirlettiği bedenlere sevgi besleyemez." Bu söyledikleri beni kışkırtacak şeyler değildi. Bu zamana kadar yaptığım hiçbir şeyden pişmanlık duymamıştım.
"Sen neden bu kadar öfkelendin Toprak? Bilmediğim bir şey mi var?" İmâlarımla geri adım atmasını sağlayabilirdim.
"Sadece o kızın elde ettiğin diğer kızlara benzemediğini söylüyorum. Şimdiye kadar yaptığın kötü ve ahlaksızca eylemlere göz yummuş olabilirim. Lâkin o kadar saf ve temiz bir kıza kıymana göz yumamam." Ona zarar vermeyeceğime ikna etmek güç gözüküyordu.
"Sen gerçek bir aptalsın. Aşık olduğumu söylüyorum. Nasıl kıyabilirim?" Kötü bir adam olsam da ona kıyamayacağımı biliyordum.
"O, seni istemez." Doğrudan gözlerimin içine bakarak konuşuyordu. "Ürkütücü birisin ve eminim ki onu ürkütüyorsun."
Bunu farketmiş miydi? Benden ürktüğünün bende farkındaydım. Lâkin bundan sonra onun olduğu her ortamda hareketlerime daha çok dikkat edecek, onu ürkütecek tavırlar sergilemeyecektim.
"İsteyecek. Bilirsin, istediğim her şeyi elde ederim." Oldukça kararlı duruşum karşısında omuzlarını düşürerek, bakışlarını üzerimden çekti. İstediğim her şeyi elde edeceğimi o da biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBLİS'İN VELİAHTI (TAMAMLANDI)
ParanormalYAYIMLANMA TARİHİ: 02.02.2020 Ateşten gelenle, topraktan olanın savaşını başlatan aşk olmuştu bu kez. Ateşten gelenin topraktan olana yenilmeye niyeti yoktu. Aşkta da kazanan olmak için her türlü kötülüğü mübah kılıyordu kendine. "Sen benim işlediği...