🔥
1 HAFTA SONRA
ELİSA'DAN
Bu yalıda çalışmaya başlayalı tam bir hafta oluyordu. İlk üç gün deneme amaçlı çalışıp, Betül Hanım'ın çalışmamdan memnun kalmasıyla tamamen işe alınmıştım. Tekrar amcamlara yük olmak istemediğimden, bir süre yalının müştemilatında Fisun ablayla kalacaktım. Bir miktar para biriktirdikten sonra kendime ait bir ev tutabilirdim. Kendi ayaklarım üzerinde durabileceğim yaşa çoktan gelmiştim.
"Erdem Beyler bir saate gelir. Elini çabuk tut da hazırlayalım şu yemekleri." Burada çalıştığın süre boyunca yapacağım günlük rutin işlere alışmış, hatta severek yapmaya başlamıştım.
"Sence Nihat da benden hoşlanıyor mudur?" Fisun ablanın sorusu dikkatimi dağıtırken, ona sinsi bakışlar attım. Nihat abi evin şoförü ve aynı zamanda Erdem Bey'in sağ koluydu.
"Sizi bakışırken yakaladım. O da sana aynı senin ona baktığın gibi bakıyordu." Söylediklerim gözlerinin içinin parlamasına neden olmuştu. İkisi de yıllardır bu yalıda çalışıyor, fakat birbirlerine bir türlü açılamıyorlarmış.
"Bunca zaman bakıştığınızı söylüyorsun, neden hâlâ hoşlanıyor mu diye şüphe ediyorsun ki?" Bunu oldukça merak ettiğimden sorma cesareti göstermiştim.
"Çünkü hoşlansaydı şimdiye dek çoktan açılır, hatta belki de evlenmiş olurduk." İç çekerek konuşması içimi burkmuştu. "Neyse düşünmeyelim bunları. Gelmelerine az bir vakit kaldı."
Bir haftadır her gün bu telâşı yaşıyordum. Hatta son zamanlarda saniyeleri sayacak hale gelmiştim. Çünkü Toprak'ı beklemek böyleydi. İnsanlara saniyeleri bile saydırtıyordu. Artık emin olmuştum. Sanırım bende ondan hoşlanıyor, ve bu duygularıma karşılık bulduğum için mutlu hissediyordum. İki gün önce gecenin bir yarısında onu düşünürken, sinsice yanıma yaklaşıp, her şeyi itiraf etmişti bana. Beni ilk gördüğü andan beri aşık olduğunu, benimle ciddi bir ilişki düşündüğünü dillendirmişti. İki gündür kalbim kanatlarını takmış, oradan oraya süzülüyor, yorulduğunda ise Toprak'ın yüreğine konuyordu.
Hayatım boyunca ilk defa bir erkeğe karşı duygusal bir şeyler hissettiğimden ona hislerimden bahsetmemiş, fakat duyduklarımdan mutlu olduğumu hissettirmiştim.
"Geldiler, kapıyı aç tatlım." Fisun ablanın sesini işittiğimde, ıslak ellerimi üzerimdeki mutfak önlüğüne silerek, koşar adım kapıya ilerledim. Kalbim ağzımdan çıkacak kadar hızlı atıyordu. Çabucak kapıyı açtım ve bakışlarım doğrudan yörüngesini bulup, onun gözleriyle buluştu. İlk defa bir erkeğin gözlerine bakmayı istiyor, bakmaktan çekinmiyor fakat baktıktan sonra hemencecik utanıyordum. Kızaran yanaklarımı saklayacak bir şey aradım. Yemek yaparken saçlarımı topladığımdan, şu an saçlarıma saklayamazdım. "Hoş geldiniz." Sesim sandığımdan daha heyecanlı ve titrek çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBLİS'İN VELİAHTI (TAMAMLANDI)
ParanormalYAYIMLANMA TARİHİ: 02.02.2020 Ateşten gelenle, topraktan olanın savaşını başlatan aşk olmuştu bu kez. Ateşten gelenin topraktan olana yenilmeye niyeti yoktu. Aşkta da kazanan olmak için her türlü kötülüğü mübah kılıyordu kendine. "Sen benim işlediği...