11. Bölüm

2.2K 128 6
                                    


🔥

ELİSA'DAN

Kendisine kurulan tuzakları farkedemeyen bir av gibi hissediyordum kendimi. Etrafınızda tehlikeli olduğunu düşündüğünüz varlıkların olması, size bunu hissettirirdi. Fakat bana kurulan her tuzaktan, bana yapılacak her kötülükten koruyan dualarım vardı benim. Yaratıcı ona olan yakarışlarımızı ertelese de, ihmal etmezdi.

Yeşil çimlerin üzerinde yayvanca oturmuş, az önce yaşadığım şoku atlatmaya çalışıyordum. Fisun abla ilgiyle az önce olanları sorguluyor, ardı kesilmeyen sorular yöneltiyordu. Kesik nefeslerimi düzene sokmaya çalıştım ve görüş açıma giren ayakların üzerime doğru yaklaşmasını seyrettim.

"Muskan." dedi tok bir sesle. Elinde tuttuğu muskamı almam için önüme uzattı. Titreyen elimin onun eline temas etmemesine dikkat ederek muskamı elinden aldım.

"Fisun, bir bardak su getir, hemen!" Fisun abla aldığı emirle oturduğu yerden dikeldi ve yanımdan uzaklaşıp mutfak kapısına doğru koştu.

"İyi misin?"

Sesi tok ve erkeksiydi. Muskamı avuçlarımın arasına hapsedip, diğer elimle yerden destek alarak ayağa kalkmaya çalıştım. İlk denememde sendelesem de, hiçbir yardım girişiminde bulunmamıştı. Bana dokunmaması elbette işime gelirdi. "İyiyim, teşekkür ederim."

"Al tatlım, iç şu suyu." Fisun abla nefes nefese kalmış bir şekilde yanımda bitti ve elindeki su dolu bardağı uzattı. Uzattığı bardağı aldım ve tek yudumda içindeki bütün suyu bitirdim. Korkudan damağımın kavrulduğunu hissediyordum. Su iyi gelmişti. "Sağol Fisun abla." Fisun abla kolumdan tutup, ayakta durmam için destek oldu. Hâlâ korkudan bacaklarımın titrediğini hissediyordum. Dışardan bakıldığında köpeğin yaptığı büyütülecek bir şey değil gibiydi fakat ben böyle bir hareketi beklemediğimden korkmuştum.

Titreyen ellerimden biriyle Fisun ablanın koluna girdim ve o an asla kendimden yapmayı beklemediğim bir şey yaptım. Kehribar harelerimi Ateş'in gözlerine diktim. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum. Sanki bir dürtü beni bunu yapmaya itmişti.

Bu gözlerine ikinci bakışımdı. İkinci günahım..

"10 saniye." Dudaklarından fısıltı şeklinde düşen kelimelerin anlamını düşündüm. On saniye boyunca gözlerine baktığımı mı imâ etmişti?

Şu an 12 saniye..

Bakışlarımı gözlerinden çekmek istedim. Son kez gözlerine az öncekine nazaran daha dikkatli baktığımda, gözlerinde cehennemi gördüğüme yemin edebilirdim. Kızılları adeta cehennem gibi bakıyordu.

İBLİS'İN VELİAHTI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin