🔥ELİSA'DAN
İnsanları sorgulamaya iten en büyük güç şüpheydi. Şüphe, inancın sarsılması, inanca olan güvenin azalmasıydı. Şeytan her an zayıf düşüncelerimizi yokluyor, onları kendi lehine kullanarak aklımızı çelmeye çalışıyordu. Fakat sorgulamanın şeytanca olması düşüncesi zihnimi allak bullak etmişti.
O korkunç günün ardından sadece üç gün geçmişti ve ben üç gün boyunca bu travmadan kurtulmak için epey bir çaba sarfetmiştim. Yine de zihnim bir şeyleri sorgulamaktan çekinmiyor, zihnime, zihnimi kemiren kurtçuklar düşürüyordu. Zihnimde o kadar çok soru belirmişti ki, hangisine cevap bulmam gerektiğini şaşırmıştım.
Tanrı kötülük barındırır mı?
Zihnimi en çok meşgul eden sorulardan biriydi bu. Buna kendim kafa yormaya çalışıyordum. Lâkin henüz bir araştırmaya girişmemiştim. Korkuyordum. O gün Ateş'in kitabında okuduğum cümlelerden sonra Allah beni cezalandırmış, cinleriyle korkutmuştu. Bir nevi bana göz dağı vermişti değil mi? Peki bu, sonsuz merhametli bir yaratıcı için ne kadar etik bir davranıştı ki? Üstelik Kur'an meali okuduğumda, ona itaat etmezsek bizi cehennemde yakacağını da söylüyordu.
Ah! Bu bilinmezlikler zihnimi çok yoruyordu. Aynı zamanda günaha girdiğimi düşünüp, Allah'a karşı suçluluk duygusu hissediyordum. O tövbeleri çokça kabul edendi.
O, tövbeleri çokça kabul edendi.
Eğer ona itaat etmezsek, bizi cehenneminde yakacaktı.
İyi insan olsak bile, müslüman değilsek cehennem bizim için haktı.
Bu ne yaman çelişkiydi böyle?
Sanırım bu sorularımı artık biriyle paylaşmam gerekiyordu. Bu kişi kesinlikle Fisun abla değildi. Çünkü müslüman olsa da, dini bilgileri oldukça azdı. Bir gün izin kullanıp amcamlara gittiğim vakitte ona sorabilirdim. Lâkin o aşırı dindar olduğu için sorularıma ters tepkiler verebilirdi. Ya da beni dinsizlikle suçlayabilirdi.
Başka kime sorabilirdim ki?
Toprak? O yanıtlar mıydı sorularımı? Yanıtlayabilirdi, lâkin objektif olacağını sanmıyordum.
"Akşam için biber doldurun kızlar. Erdem biber dolmasını sever. Uzun zamandır da yemiyor zaten." Betül Hanım mutfak kapısında gözüktüğünde bakışlarımı ona çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İBLİS'İN VELİAHTI (TAMAMLANDI)
ParanormalYAYIMLANMA TARİHİ: 02.02.2020 Ateşten gelenle, topraktan olanın savaşını başlatan aşk olmuştu bu kez. Ateşten gelenin topraktan olana yenilmeye niyeti yoktu. Aşkta da kazanan olmak için her türlü kötülüğü mübah kılıyordu kendine. "Sen benim işlediği...