Aradan 2 hafta geçti. O cadı burada olalı tam 2 hafta! Yalnız bendeki sabır da peygamber sabrı mübarek! O kıza 2 hafta dayanmak ha! Taş olsa çatlar be! Ah Ulaş ah senin için nelere katlanıyorum görüyor musun? Sende hala beni ezikle. Gerçi benim şu iddia zamanı uçtu gitti. 1 ay geçeli 2 gün oluyor ama kafaya taktım işte bu çocuk benden etkilenecek o kadar! Aslında doğruyu söylemek gerekirse ben bu çocuğa fena halde aşık oldum. Resmen sarıldığı yastıktan kıskanıyorum çocuğu. Böyle bir kıskançlık seviyesi olabilir mi abi? Arada bir melankoliğe bağlayıp başlamamış aşkıma üzülüyorum falan. Benim durumlar fena. Ya bu çocuk beni sevecek ya da sevecek başka yolu yok!
"Hadi Masal süslenmeyi bırak da dışarı çık!" diye böğüren sevgili kardeşim Bulut'tu. İlla görecek ya cadımızı saat 4'te dikiliyor. Abla kardeş Sedef Teyze'nin sülalesine bel bağladık valla. Sedef Teyze'ye valla gidip soracağım bizim minik Hazal'a da koca bulabiliyor mu diye?
"Ya kızım çıksana!" diye tekrar böğürdü Bulut.
"Tamam be tamam." diye atar yapa yapa odadan çıkarken karşımda Ulaş'ı gördüm. Anasını satayım ben güzel olsam ne yazar çocuk beni Bu Tarz Benim'deki Özlem gibi atara bağlarken görüyor! Şimdi bu Masal ne yapsın? Kafasını hangi duvara vura vura kırsın? Ağlayabiliyor muyum toktor?
"Masal?" diye el sallayan Ulaş'ı görüp:
"Hea!" diye karşılık verdim. Bu da içimde bir ayı beslediğimin kanıtı! O ses nerenden çıkıyor kızım? Yok çocuğa kör kütük aşığım ama ölüyom dese yardım etmem öyle de umursamasızca davranmaya çalışıyorum. SALAKSIN MASAL SALAK! BAŞKA BİR AÇIKLAMASI YOK. Zaten geçen gün Ulaş'a aşık olduğunu Dilan'a açıklamakla en büyük mallığı yaptın. Hala benimle dalga geçiyor.
"HEHEHEHEHHH AŞIK EDECEM DERKEN AŞIK OLDU HEHEHEHEHHH!" Lan gamsız insan arkadaşına yardım eder sen anca gül, dalga geç. Oluyor mu ama?
"Kızım ne dalıyorsun iki de bir aşık mısın yoksa hehehehe." diyerek beni düşüncelerimden sıyıran Bulut'tu. Ayakkabılarımı bile önüme koymuştu giymem için. Hemen giyip evden çıktık. Bilin bakalım kimi gördük? Doğru tahmin! CADIYI! Bu çocuk da sapık gibi ha! Kızın hangi saatler arası tuvalete girdiğini bile keşfeder yakında!
"Günaydın." dedi Bulut Dicle'ye gülümseyerek. Ulaş tip tip Bulut'a baktı. Sonra da asansörün içine itti. Dicle desen bir havalar bir havalar. Selam vermemeler, Ulaş'ın dibinden ayrılmamalar, beni eziklemeler. AL SAÇINI BAŞINI YOL ŞU KIZIN! Bir gitmedi be kendi evine! Aşağıya indiğimizde Dicle servisine yeni biniyordu. Bulut gözünü yine kızdan ayırmıyordu. Kıza öküzün trene baktığı gibi bakınca kız buna aşık mı olacak anlamıyorum ki? Ya Bulut'un peşinden 12. sınıftaki kızlar dolanıyor bizim beyimiz gitmiş şu cadıyı seviyor. SALAK! TAM ANLAMIYLA SALAK! Kolumdan çeken bir kolla kendime geldim. Ben ne olduğuna anlayana kadar önümüzden şu motorsikletli asi boylardan biri geçmişti. Beni çeken kişi ise Bulut'tu. Bu Ulaş ölmemi istiyor benim herhalde!
"Önüne baksana salak." diye azarımı da yedikten sonra dikkatli dikkatli okuluma gitmeye başladım. Bulut ve Ulaş her zamanki gibi benden sonra giriyorlardı. Ben de hemen Dilan'ın yanına çıktım.
"Oooo aşığımız gelmiş..." diye bağırırken sus işareti yaptım elimle.
"Ne diye bağırıyorsun kızım!" diye kızdım biraz da.
"Şaka kızım be, hem bak kimsecikler yok." deyip gülerken lafını kesip hemen sordum.
"Kızım yardım et, ben bu çocuğu nasıl etkilerim?"
"Onun yaptığı şeyleri yap."
"Bravo sana! Aklıma gelmedi mi zannediyorsun? Sırf matematik çalışıyor diye matematik çalışmaya karar verdim. Yanıma gelip 'Gak gız yemek yap, zaten matematiği beceremiyorsun.' dedi altını çiziyorum! YEMEK YAPAR MISIN DEĞİL! KALK DEĞİL! KALK KIZ DEĞİL! GAK GIZ YEMEK YAP!" derken Dilan da gülmeye başladı. Bu sırada arkadan Kurtuluş'un sesi duyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKANDAN KOŞAMAM SAÇIM BOZULUR
RomanceElindeki tek şey güzellik olan bir kız... Kızımıza çirkin diyen bir erkek... Kızımız inatçı. Güzel olduğunu kabul ettirmek zorunda ama bilmediği bir şey var. Erkek de aynı oranda inatçı. İnatçı olmasının ise sebebi var... Kızımız güzel olduğunu kabu...