G.O.H.M.K.

7K 337 159
                                    

"Hadi kızım kalk." diyen Sedef Teyze'nin sesiyle gözlerimi araladım. Hiç bir şey göremiyordum.

"KÖR OLDUM!" diye bağırmamla Sedef Teyze'nin gülmesi bir oldu. Işığı açıp yanıma tekrar geldi. Dışarıya baktım. Hava henüz aydınlanmamıştı. 

"Noldu Sedef Teyze? Neden kalktık?" dedim uykulu gözlerle bakarken.

"Neden kalktık mı? Kahvaltı hazırlayalım diye." dedi bana 'Bu kız neden bir seferde bir şey anlayamıyor.' bakışı atarken. 

"Kargalara mı?" dedim Sedef Teyze'ye merakla bakarken. 

"Ne kargası kızım?" dedi Sedef Teyze anlamayan gözlerle bana bakarken.

"Kahvaltı hazırlayacağız ya kargalara mı hazırlayacağız bu saatte?" dedim kendimi savunan bir ses tonunda. Tam avukat olacak kızım be. Tabi hukuk kazanamam o ayrı. Neyse bu konuya girmeyelim. 

"Kargalara niye kahvaltı hazırlayalım kızım. Kendimize." dedi hafif kıkırdayarak. 

"Bu saatte mi?"dedim dışarıyı göstererek. 

"Ne var saatte? Hadi kalk." dedi Sedef Teyze beni yataktan çekiştirerek. Karıya bak lan resmen evine parasız hizmetçi almış. Saat 5 henüz ya! 5! BEŞ! FİVE! FÜNF! CINQ! 

"Ne yapacağız?" dedim uyku akan gözlerimle. 

"Hımmm. Menemen yapalım Ulaş bayılır menemene." dedi Ulaş kelimesinin üzerine vurgu yaparak. 

"Tamam, nasıl yapacağız?" dedim üzerime mutlak önlüğünü geçirirken. Ne kadar mutfakta olmayı sevmesemde şu mutfak önlüklerine hastayım arkadaş. Utanmasam mutfak önlüğü giyip öyle dolaşacağım sokakta.

"Bilmiyor musun menemen yapmayı?" diye şaşırarak bakan Sedef Teyze'ye 'Evet bilmiyorum nolmuş?' bakışı attım. Sonra büyüğüme saygısızlık ettiğimi farkedip hemen olayı düzeltmeye çalıştım.

"Hep Hatice Abla yapar bizim işleri o yüzden bir şey öğrenemedim." dedim gülümseyerek.  

"İşimiz var seninle." diye mırıldanıp bana yapmam gerekenleri söyledi. 

***

"Kahvaltıyı Masal hazırladı nasıl olmuş?" dedi Sedef Teyze Ulaş'a dönerek. 

"Masal o saatte uyanabildi mi?" dedi Ulaş gözlerini sonuna kadar açarak. 

"Kahvaltı diyorum nasıl olmuş!" dedi Sedef Teyze Ulaş'ı dürterek. 

"Masal'ın yaptığı şeyden ne beklersin ki?" dedi Ulaş Sedef Teyze'ye ve önündeki menemeni bırakıp peynirden zeytinden yemeye başladı. 

Ulaş'tan 

Cidden güzel olmuştu ama gıcıklık değil mi yemeyeceğim işte banane! 

Masal'dan 

Ulaş'ın o lafı üzerine Sedef Teyze'den 'BECERİKSİZ! Bir işi beceremiyorsun!' bakışı yedim. VE KARNIM DOYDU! O nasıl bakıştır Allahım! 'ANNEEEAA GEL BENİ AL ANNEEEAAA' diye bağırmamak için kendimi zor tuttum.

"Çok güzel olmuş kızım ellerine sağlık." dedi Tekin Amca Ulaş'a kızgın bir şekilde bakarak. 

"Afiyet olsun Tekin Amca." dedim Sedef Teyze'ye 'AAL! NE OLDU! GÜZEL OLMUŞ İŞTE!' bakışı atarak. Kahvaltı bittikten sonra tam koltuğa oturacakken 'Bu yaşımda ben mi temizleyeyim bu masayı!' bakışıyla karşılaşıp masayı toplamaya başladım. Tam bu iş bitmişti ki Sedef Teyze elinde süpürge ve bir kova su ile yanıma geldi. 

"Hadi temizlik yapalım!" dedi elindekileri yere koyarak. YOK ARTIK SEDEF TEYZE! Misafirsin dediler geldik hizmetçi olduk çıktık. VAY ANASINI SAYIN SEYİRCİLER...  Neyse Masal büyüklere saygısızlık etme. Ne olacak bir kaç yeri temizlemeden. 

ARKANDAN KOŞAMAM SAÇIM BOZULURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin