Benim Senden Çektiğimi Filistin İsrail'den Çekmedi Be Sefdiceyim.s.s.s

7.9K 383 123
                                    

Masal'dan 

3 GÜN! 3 koca gün geçti hala beyefendide bir hareketlenme yok! Aslında var ama 3 adım ileri 10 adım geri gidiyoruz. Cuma günü ara sıra gülümsedi falan sonra benden uzaklaşmaya başladı. Ön sıramda oturmamak için Kurtuluş'un sırasına geçti. Zaten Dilan da Kurtuluş da ikisi Cuma günü gelmedi. Dilan'ı tanımasam Kurtuluş ile beraberdi diyeceğim o kadar paranoyaklaştım. 

RUH HALİM: Hep bir şüphe bir soru kafamda, beni sevmiyor yok yok seviyor. (Ece Seçkin- Hoşuna Mı Gidiyor?) 

Bugün okul var ve aklımı kurcalayan sorunun cevabını nasıl öğreneceğimi buldum! Bugün matematik defterimi ona uzatacağım. Her gün upuzun cevapları çıkıyor zaten soruların. Eğer cevapları defterime yazarsa seviyordur, yazmazsa sevmiyordur. Hem bahanesiyle defter kontrolünü de halletmiş oluruz. Defteri yazmaması gibi bir imkan vermiyorum zaten. Kim beni sevmez ki? Ah ah yine güzelim yine güzelim. 

"Tabi güzelsin tabi." dedi Bulut sırıtarak.

"Yine mi sesli düşündüm ben?" 

"Hıı hıı." dedi gülerek.

"Eğer Ulaş'a söylersen o tatlı suratını dağıtırım!" dedim zoraki bir sırıtmayla. 

"Çocuğun işi gücü yok senin saçma planlarınla mı uğraşacak. Masal az gururlu ol! Bak Dicle'ye kaç ay oldu hala bana yüz vermedi. Ne kadar da çekici..."

"Sus Bulut, sus! Başlatma Dicle'ciğine!" dedim hırsla okula girerken. Sınıfıma çıkar çıkmaz Dilan'ı gördüm. Nihayet be! Bir ara kızı öldü sanmıştım. 

"Neredeydin kızım sen?" dedim hemen yanına gidip. 

"Tatildeydik." dedi arkadan gelen Kurtuluş.

"NE! TA- TAT-TATİL Mİ? SİZ?" dedim kekeleyerek.

"Uzaylı görmedin Masal! Tatile gittik dedim sadece." dedi Kurtuluş sırıtarak.

"İkiniz?" dedim yere çakılan ağzımı toplamaya çalışarak. 

"Geç mi anlıyorsun yoksa zırcahil misin?" dedi Kurtuluş sinirli bir şekilde.

"Kurtuluş!!" dedim sesimi biraz yükselterek. Bu dönemde cazgır olacaksın arkadaş yoksa ezilip gidersin. 

"Bu neslin kızları tam bir canavar!" dedi Kurtuluş bana iğrenerek bakarken. Hey Allahım ya sanki inek pisliğine bakıyor. KARŞINDA BEN VARIM BEN! MASAL UÇAR! Hani şu güneşin bile onu görmek için doğduğu kız var ya o! 

"Yeter bu kadar gevezelik yerlerinize." diyen öğretmenin sözüne karşılık herkes yerine oturdu. OLAMAZ! Ulaş gelmemiş miydi? Tabi ben plan yaptım ya gelme zaten! 

"Hocam.... özür di...ler..im." diyerek sınıfa dalan Ulaş'tı. Canım ya koşa koşa gelmiş nefes nefese kalmıştı. 

"Bir daha olmasın." dedi hoca sinirli bakışlar atarak. Dersimiz coğrafya... Ö-L-E-C-E-Ğ-İ-M!!! Tabiki bir eşit ağırlık öğrencisi olarak 15 soruluk testte 12 yanlış çıkardığım için değil coğrafyaya olan gıcıklığım... Yaa! Matematik dersi gelsin de şu planı devreye sokayım! Önceden bana 'İleride bir gün olacak ve matematik dersini sabırsızlıkla bekleyeceksin.' deseler. 'YAV BİR GİT!" derdim. AMA ŞU AN BEKLİYORUM! Matematik dersini! Sabırsızlıkla! Uuuu kıyamet kopacak gençler sevap points kazanmaya bakın. 

***

SON DERS! MATEMATİK! Ahh ihtiyacım olmadığında hep karşımda ama ihtiyacım var ya en sona koymuşlar matematik dersini! Hocanın gelmesiyle çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Tabi kadında planımı öğrenmiş gibi sınıfa geç gelmişti! TAMI TAMINA 30 SANİYE!!! Tabi derse girmesiyle başladı soru-cevap yazmaya. Motor mu taktın be kadın yavaş az yavaş! Hadi Masal! Hadi güzelim! Ulaş'tan korkma ve uzat şu defteri!

ARKANDAN KOŞAMAM SAÇIM BOZULURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin