~1 hónappal később~December 12.
Nagyon sok minden történt ebben az egy hónapban.Először is kiderült hogy a bátyjámat a saját felesége ölte meg.Mindig is utáltam Alízt.De amikor a bíroságoról bilincsben vitték el és megkapta az édes 15 évét olyan mérhetetlen düh keletkezett bennem hogy azt el se lehetett képzelni.Fájt.Fájt hogy a báyám elment és hogy ilyen nőbe szeretett bele,egy hárpiába kinek szorításából nem lépett ki,bár nem értem miért.Nincs olyan nap hogy ne gondolnék rá.Olyan is volt hogy csak úgy felkaptam a telefonom hogy na olyan rég beszéltem vele felhívom aztán keserű érzés fogott el.Hisz ő már nincs velem.Az utóbbi egy hónapban nagyon sokszor gyűltünk össze a családdal csak úgy egy ebédre.És igen Nate-et is bemutattam nekik mert úgy éreztem igen is megérdemli hogy végre rendesen tudomást szerezzenek róla. Így aztán az ilyen alkalmakra ő is mindig jött.Nate.Igen eszméletlen sokat voltunk együtt de csak randizgattunk.Ő sem és én sem szeretné elsietni.Valami csodás dolog veszi kezdetét erre érdelmes várni.Ma például ő hívott el magához vacsorára.De szerette volna ha ő visz el hozzá.Nem értettem miért de mondta hogy ez az első alkalom hogy nála leszek meg aztán ne én vezessek.Elképsztő figyelmes pasi.
Este fele jártunk már,ezért készülődni kezdtem.Nate olyan hét körül lesz itt, addig van időm.Tele engettem a kádat vízzel beszáltam,lebuktam a víz alá és hagytam hogy a hullámok lemossák a testem.A hajamat is megmostam.Egy fél óra után meguntam majd kiszáltam és hajamra,majd a testemre is kerítettem törülközőt és kiléptem a fürdőből és a gardróbomba mentem.Számomra ez egy szentély.Imádom a ruhákat a kiegészítőket.Egy bőr gatyát vettem fel krém színű blúzzal és karikafülbevalóval.A hajamat begöndörítettem.Felvettem egy magassarkú csizmát és egy meleg kábátot,mert már nincs éppen meleg.Fújtam magamra egy kis parfümöt majd amikor az ablakhoz mentem hogy lehúzzam a redőnyt láttam hogy kin csak úgy szakad a hó. Még jó hogy felöltöztem rendesen.Kicsit még rendezkedtem az emeleten aztán lejöttem és már hallottam is a csengőt.
-Óh milyen kis pontos-húzodott mosolyra a szám.Amikor kinyitottam az ajtót lefagyott a mosoly a számról.Nem Nate állt az ajtóban....
-Mi a faszt keresel te itt a házamnál?-kérdezem a hivatlan vendégtől.-Nahát Angela te semmit nem változtál!Így kell fogadni egy vendéget?Hova készülsz? Csak nem randid lesz? Miért nem jössz inkább velem nagyon jó estében lesz részed-kacsintott rám.
-Köszi szépen,de kihagyja-hallottam meg egy ismerős,mély,rekedtes hangot Chad háta mögül.-Te ki a faszom vagy és mit akarsz Angelától?-szórítja meg Nate Chad nyakát.-Én,én csak meglátogattam-kezd menteketőzni.
-Mekkora paraszt vagy te-nevet fel Nate.Még sose láttam ilyennek.-Na elmondom neked mi lesz-húzza mégjobban magához Chad-et-eltekarodsz innen a kurva életbe és egy ujjal nem érsz hozzá többet Angelához világos voltam pöcsfej?-kerdezi tőle ordítva.Láttam Chaden hogy rendesen beszart-Persze, persze bocsánat Angela!-és elrohant,beszált a kocsijába és nyomban elhajtott.-Jól vagy kincsem?-vált teljesen nyugodtabb hangnemre.Láttam a zaklatottságot és az aggodalmat a szemeiben.A tüzet hogy bármi áron megvéd engem.Nagyon jó érzés volt...
-Persze.Nate nagyon szeretlek!-futok oda,majd a nyakába ugrok és felkap.
-Én is nagyon szeretlek.-fúrja a fejét a nyakamba majd elkezdi csókolgatni.-Exed volt ez a díszparaszt?-kérdezi megint a feszült hangján-Igen a legutóbbi.-mégjobban magához húzott.-Indulhatunk?-lerakott és mélyen nézett a szemembe-Igen csak bezárok-léptem az ajtóhóz aztán futottam hozzá és kéz a kézben sétáltunk a kocsijához.
YOU ARE READING
Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-
RomanceCsak leültem egy padra az Andrássy úton és elkezdtem írni.A törtenet Angela White-ról egy kissé magányos íróról szól.November 11-én azonban nem várt alak kopogtat ajtaján.A jóképű Nate Walker. Mit keres ő pont ott?Vajon mi történik ha két magányos s...