4.fejezet

1.7K 54 1
                                    


Mielőtt belevágunk szeretném megköszönni mindenkinek aki itt van és olvassa a történetem! Jó szórakozást😉  

Az ajtóhoz mentem és kinyitottam.

-Angelaaa kicsi kincsem ezer éve nem hallottunk felőled,mégis mi történt veled?-kérdezi anyukám majd szorosan átölel.
Igen,akárhány éves vagyok,vagy leszek ők mindig így fognak félteni engem.
-Halálra aggódtuk magunkat hetek óta nem jelentkezel, és ezért úgy döntöttünk meglepünk egy kis ebéddel!-ölel át apukám is.
-A kaja a kocsiban van segí...-akad el apukám szava. Hátra néztem és az enyém is elállt.Nate ott állt mögöttem,a kezei szorosan átölelték a derekamat és így vigyorgott a szüleimre. Ezt nem hiszem el!Megölöm. Alig ismerem.
És most itt vannak a szüleim is.
Na ezt nagyon gyorsan le kell rendeznem.
De Nate gyorsabb volt.
-Nate Walker vagyok nagyon örülök hogy végre megismerhetem önöket!-mondja a legtermészetesebb hangon.Tátott szájjal nézek rá.
-Ez most komoly?!-súgom neki hátra.
-Nyugi megoldjuk.-kacsintott rám.

-Nos kicsim azt hiszem lesz mit mesélned-nevet fel anyukám majd utat tőr magának az ajtónál.-Óh kedves Nate kérem tegeződjünk és megkérhetlek titeket fiúk hogy behozzátok a főztöm?-rendezkedett anyukám szokásához híven.

1 óra múlva

Miután végre megszáríthattam a hajam és felvettem egy rendes ruhát (csak egy egyszerű,piros ruha)anyával tálaltam az ebédet.
Egyszerűen nem tudom hogy hozzam szóba Nick halálát.Nate nem mondta el Alízon kívül senkinek így rajtam volt a sor.
-Anya beszélnünk kéne.-érintem meg a vállán.
-Mondjad csak kicsim ahogy látom van mit mesélned-kuncog.
-Igen, úgy egy hete Nate eljött ide hozzám.Tudod ő nyomozó.És...Nick.Nick....-elállt a szavam.Kitőrt belőlem a zokogás.

-Mi történt Nickel?-jön oda apukám Nate társaságában.
-Nicket egy hete meggyilkolták.- áll szorosan mellém Nate.
-Én vagyok az ügy vezető nyomozója.-hallottam Nate szavait.Anyukám leült és ő is zokogott.Apukám a vállát fogta.

-Miért,miért?-hallom anyukám szájából a kérdést és amit már egy hete én is csak kérdezgetek,de válasz nem kapok rá.
-Nincs étvágyam inkább üljünk le a kanapéra-fogom meg apukám kezét majd mindannyian leültünk és próbáltuk feldolgozni ami történt.

6 óra múlva

Nate szemszöge

Este van.Angela szülei elmentek így ketten maradtunk. A délután folyamám csak Nickről volt szó ami teljesen érthető. Sajnáltam Angelát és szüleit.A munkámhoz hozzátartozik hogy látok megtört embereket,de ez más volt.Szeretnék itt maradni vele és vigyázni rá.Csak ültünk a kanapén én átöleltem őt és csak néztünk magunk elé.
-Nate biztos késő van már nyugodtan elmehetsz én megleszek!-eröltetett egy mosolyt az arcára.
-Nem Angela szeretnék itt maradni veled és vigyázni rád!-jelentettem ki.
Erre elmosolyodott.

Angela szemszöge

Olyan figyelmes.Jó pár órája itt ülhetünk.De nem zavar. Ha itt van megnyugszom.Pedig csak egy hete ismerem és alig tudok róla valamit.Ezen változtatni fogunk.
-Én lefekszem mert nagyon fáradt vagyok.-töröm meg elsőként a csendet.
-Persze gyere.-majd hirtelen felkap két kezébe.Egymás szemébe nézünk.
-Nate én nem...-kezdem el de félbeszakít.
-Shh hosszú napunk volt csak feküdjünk le.-teszi a mutató ujját a számra.Ezer meg egy kérdésem lett volna mit például:Az én ágyamba? Egy ágyba? Úgy érted mi ketten?De mi nem gondolsz semmi olyanra ugye?Hisz alig ismerlek.De megbíztam benne éppen ezért semmit se kérdeztem.A hálóban letett,gyorsan átvettem a pizsamám és fogat mostam. Mire kiléptem a fürdőből ő egy szál boxerben volt. A lábam a földbe gyökerezet.

Te jó ég!

Én még ilyen testet nem láttam. Bicepsze,hasa és mindene pont kellően izmos.Bőre napbarnírott(így a télhez közeledve nem tudom hogyan talán melegebb éghajlaton nyaralt vagy a bánat tudja kit érdekel most ebben a forró pillanatban)eszméletlenül csábított a látvány.
-Héj,héj az arcom itt van fent-kacsint rám pimaszul.
-Csak aludjunk inkább.-forgatom a szemem mosolyogva.
-Nocsak valaki pirul?-húzza az agyam jobban,majd lassan közelebb sétál.

-Nate nem vicces.-tűrök egy hajtincset a fülem mögé.
-Angela gyönyörű vagy.-hajol egészen közel.Nem bírom. Meg kell csókolnom.Ekkor én is közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.Mosolyra húzodott a szája majd viszonozta.Most ő harapott bele az alsó ajkamba így bejutást nyert nyelve a számba.Az enyém is az övébe.Ölelkezve faltuk egymást.Nem bírtam tovább. Vele biztonságban érzem magam.Jól érzem magam.Senkivel sem volt még ehez hasonló.De itt meg kell állnunk. Jobban meg kell ismernem nem szabad előre szaladnunk. Nem szeretek sietni.
-Nate,Nate.-lehelem az ajkára.-Le kell állnunk.
Lassan távolodott tőlem. Mélyen a szemembe nézett.
-Szeretnélek jobban megismerni-súgja mély hangján a fülembe.
-Én is téged-vallom be félénken.

-Angela elhívhatlak téged egy randira?-néz még mélyebben a szemembe.

Az alsó ajkamba harapok amit figyelemmel kísér. Látom rajta hogy nagyon várja a választ.Angela csak gondold át logikusan.Itt van ez a félisten Nate és te akarod őt és a jelek szerint ő is akar téged! Mire vársz? Randiztok egy jót jobban megismered és utána meglátjátok.

-Igen Nate,szívesen megyek veled bárhová-nézek vissza a szemébe.Erre a mondtomra szorosan átölelt majd megfogta a kezem és az ágyhoz vezetett. Felemete a takarót én bebújtam majd adott nekem egy jó éjt csókot.Lehunytam a szemem de hallottam ahogy eltávolodik és az ágy másik feléhez ér majd felhajtja a takarót és bebújik alá.De nem ér hozzám egy ujjal sem.Nem volt tapintatlan.Nem nyomúlt.Ez pedig egy újabb ok volt amiért veszettül beleszerettem Nate Walkerbe.

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin