35.fejezet

532 16 0
                                    


November 11

"Szeress! Szeressen! A többit majd megoldjátok!"


                                                Müller Péter

-Este várlak!-adtam egy cuppanós csókot Nate-nek majd szorosan átölelt és kilépett az ajtón.Az ablakból még végig néztem hogy beszáll az ikonikus terepjárójába és elhajt.November 11.A nap ami megváltoztatta az életem.Ami életet adott!A legkedvesebb nap számomra,persze csak a gyermekeink születésnapja mellett.Hihetetlen ha összehasonlítom a mostani Angelát az egy évvel ezőttivel.Sokkal erősebbnek,boldogabnak,teljesebbnek,szebbnek,kiegyensúlyozottabbnak érzem magam.Mosolyogva visszasétáltam a konyhába ahol  az életem értelmei már vártak engem.
-Hát mivan ti kis imposztorok!Éhesek vagytok mi?-gesztikuláltam nekik túlságosan is.De ők imádják.Ez a lényeg.Kivettem a forró vízből a cumisüvegeket ami a tejemmel volt töltve,majd egysével fogtam és megetettem őket.Ezután bepelenkáztam és felöltöztettem mindkettőt.Ez a kedvenc részem!Olyan szép ruhákat vettünk nekik!
-Héj picim az az én pólóm!-nevettem,miközben Penelope a póló nyakát húzta maga felé.
-Erős hercegnőm vagy nincs félni valóm-könyököltem a pelenkázóra és hagytam hogy piszáklja. Beraktam őket a járókába ezután felöltöztem és csomagoltam nekik ruhát és mindent amit kell ugyanis ma Nate szülei vigyáznak majd rájuk.Ők ajánlották fel hogy mi ma ezen a különleges napon együtt lehessünk.
Beraktam őket a hordozóba majd lementem a garázsba és pár kört futva végül bepakoltam mindent(házból nyílik egy ajtó a garázsba a mosókonyha mellett) és végre elindulhattunk.A kocsiban beindítottam a szokásos baba lejátszási listát ami tömve volt a Süss fel nap és társaival.Én már kívülről fújom.
-Várjátok már hogy a papánál és a mamánál legyetek?-néztem a visszapillantó tükörben a picikre.Csak rugkapáltak és az öklüket szopogatták a hordozóban.
-Úgy látom igen-mosolyodtam el.Ebből házból 20 perc Nate szülei illetve rokonai.Anyáék pedig így fél órára vannak tőlünk szóval teljesen ideális helyen lakunk.Behajtottam a nagy kapunk ahol már John várt engem.
-Hát itt a menyeem!-tárta ki a karját mire oda futottam hozzá.Nagyon szoros kapcsolat lett a mienk.Mindig mondja is hogy nagyon szeretett volna egy kislányt de Nate se annak sikerült(hála az égnek) így én lettem az akire lányaként tekint.Én pedig nagyon örülök annak hogy a kezdetleges kétejek teljesen elmúltak és szeret engem.Persze Elenát és a másik Angelát is nagyon szereti.
-Meghoztam az unokákat-sétáltunk a kocsi felé.A picik már ötször voltak itt és vagy hétszer anyáéknál.Nate-el fontosnak tartjuk hogy a kezdtetektől tudják hogy a nagyszüleik és keresztszüleik(akik Elena és Drake lesznek) mindig itt vannak nekik persze mi első sorban,de ők is.A biztos családi háttér a legfontosabb.
-Penelope ne sírj nekem!A papa szomorú lesz!-vitte be a házba John és az összes cucc a vállán lógott.Sportos mint a fia.Én megfogtam Tony-t és besétáltam a házba.
-Csak hogy itt vagytok!-tette az arcára a kezét Melinda-Jaj a kisunokáim-ugrándozott.
-Na most kiunokázhatjátok magatokat!Mindeen a táskában van!És kérlek Melinda ha lehet csak a tejemmel etessétek őket!De azért van tápszer is!-muattam a táskára.
-Persze,persze nekem nem kell mondani!Ki a legszebb fiú a világooon?Te!Tonykám!-vette fel a kezébe Tony-t aki érdeklődve nézte.
Pene John ingjét markolászta.Imád markolászni.
-Na menj csak Angelám készülj elő mára-kacsintott Melinda.
-Óvatosan a fiammal-nézett szúros tekintettel rám John majd nevetni kezdtünk és nyomott egy puszit a fejemre.
-Sziasztok életeim holnap jövünk értetek apával!Igeen-fogtam meg Pene arcát.Ez lesz az első alkalom hogy nem velem lesznek 11 hónapja először.Hisz az elején a 9 hónap és születésük óta minden napot velük töltöttem.
-Ne aggódj vigyázunk rájuk!-nézett rám mosolyogva John.
-Persze,persze tudom hogy itt biztonságban és jó kezekben vannak!

Elbúcsúztam tőlük és bepattantam a kocsiba.
-Haló-vettem fel a kocsi képernyőjén a telefont.
-Szia,szia Angelaa!Most hoztam el a "bombát" az üzletből pont megjött mára.Nate álla le fog esni!Viszem hozzád egy óra és nálatok vagyok!-kuncogott a telefonba és le is rakta.Gondolom rohan és ügyintéz.Viszont nekem az estéhez be kell vásárolnom ezért egy bolt felé vettem a csíkot.Hamar megvettem a hozzávalókat,bepakoltam a kocsiba és nemsokára már otthon is voltam.Becuccoltam a konyhába és pár perc múlva betoppant Elena.
-Na mutasd csak-bontottuk ki a kanapén az este egyik égkövét.
-Azt mondtad most te szeretnéd feldobni az estét!Óh és hoztam egy rakat rózsát is!Jól fog jönni!-vette ki a nagy köteget és az asztalra rakta.
-A kurva élet-vettem ki a dobozból a fehérneműt-EZ AZ!-sikítok fel és átöleltem Elenát.
-Nincs kedved megmutatni?-néz rám csábos mosollyal.
-Megnéznéd?
-Persze ugorj bele
Bementem a fürdőbe és levettem a ruháim,ferhérneműim és felvettem a "bombát".Bele néztem a tükörbe és még az én állam is leesett.Nem volt közönséges,hanem sexy,izgi és tele volt csipkével.Kiemelte a melleimet.Tetszett.
A hasamat nézegettem.Szépen tűntek el a terhesség jelei.Szó sincs arról hogy utálom őket mert ezek a büszkeségeim.
Kilépdeltem a fürdőböl.Elena megfordult és helyeslően bólogatott.
-Ha én Nate lennéék-kezdett nevetni velem.Gyorsan vissza vettem az otthoni ruhámat.
-Neked a főzésben nem kell segítenem igaz!Inkább te mutathatnál nekem trükköket.-jött mellém Elena.
-Nos mondanám hogy nem de...Így van-bólogattam hevesen.-Olyan fura hogy nincsenek itt a gyerekeim-hajtottam le a fejem miközben fevágtam a zöldségeket és az előételt csináltam.

-Ilyen ez!Én is így voltam ezzel!Nagyon hamar nőnek!Épp ezért azt mondom hogy használj ki minden pillanatot velük!-simította meg a karom.

Miután Elena nem sokkal később elment teljes mértékben a vacsira koncentráltam.2,5 óra alatt összedobtam olyan állapotba hogy már csak tálalni kelljen és a főételt majd frissen sütöm ki.Most délután 5 van Nate 2 óra múlva itt van.Bekapcsoltam jó hangosan a kedvenc lejátszási listám(tiszta deja vu-m van) és bementem a fürdőbe rendbe szedni magam.Az utóbbi hónapokban kimaradt a szépítkezés az életemből mármint nem arról van szó hogy slamposan jártam de a terehesség alatt például nem bírtam elviselni magamon sminket.Most már nincs bajom vele.Megmosakodtam,a hajamat is alaposan majd kiszáltam a kádból megtörülköztem és jöhetett a hajszárítás.Fúú milyen hosszú lett az utóbbi időben!1 óra alatt végeztem a fürdőben,és beléptem a gardróbba hogy nézzek magamnak valami jó kis ruhát.Aztán rájöttem hogy a fehérneműt most kell felvennem ezért azt is felhoztam és néztem egy csinos kis ezüst ruhát.Fedobtam egy hozzá illő cipővel és fülbevalóval.Enyhe smink,parfüm,kis hajgöndörítés és meg is voltam.Lekopogtam a lépcsőn.Jesszus olyan mintha átélném az úgymond első randinkat!A kaja kész,én is,már csak a házat kell kocsinosítanom.Ahol a házban megfordulhatunk ma este behintettem rózsával és mindent tele pakoltam mécsessel persze arra ügyelve hogy nehogy felgyulladjon bármi is.
7:05.Bezártam az ajtót be ne tudjon jönni hogy olyan legyen mint a kezdeteknél.Amikor először meglátott.Pár pillanat múlva Nate kocsijának fényszórója világította be a félhomállyal teli házat.A szívem őrülten vert.Éreztem hogy a testem tele lesz izgalommal.Meghallottam a csöngő hangját.Magabiztosan lépkedtem az ajtóhoz.Elfordítottam a kulcsot a zárban és ekkor az ajtóban megpillantottam...

Nyomozóba szeretve-BEFEJEZETT-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant